آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر

همزمان با فرا رسیدن ایام برگزاری مراسم با شکوه پیاده‌روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، معاونت صدای رسانه ملی با هدف توجه به اهمیت معنوی این مراسم و برای اطلاع‌رسانی همه جانبه و پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران در این مراسم با شکوه، رادیو اربعین را برای سومین سال متوالی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، این شبکه رادیویی از روز شنبه ـ ۲۹ مهر ماه ـ مصادف با اول صفر روی موج اف‌ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز در تهران،  روی موج اف ام ردیف ۹/۹۱ مگاهرتز در نجف اشرف و روی موج اف ام ردیف ۹/۹۰ مگاهرتز در کربلای معلی به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.  

پوشش خبری آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران، اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به این تجمع میلیونی و اطلاعاتی که زائران در طول سفر خود به آن نیازمندند، از جمله اقدامات و برنامه های رادیو اربعین خواهد بود.

پخش رادیو اربعین ۲۴ ساعته است و نکات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفت‌وگو اطلاع‌رسانی می‌کند. همچنین مخاطبان می‌توانند از طریق دستگاه‌های ستاپ باکس، گیرنده‌های دیجیتال و اپلیکیشن تلفن همراه این شبکه را دریافت کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید