بازدید صالحی از نمایشگاه لوازم و تجهیزات حفاظتی، امنیتی و ایمنی

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران عصر روز سه‌شنبه از نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات حفاظتی، امنیتی و ایمنیIPAS 2017 در مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه واقعاً غرورآفرین و باورنکردنی هستند، افزود: جا دارد به جوانان و ملت ایران تبریک بگوییم که توانسته‌اند به این مرحله از دستاوردها برسند.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: علت برآشفتگی و نگرانی دشمن همین دستاوردهای ماست. فرض کنید اگر محرومیت‌ها، تحریم‌ها و فشارها نبود، با چه سرعت بیشتری می‌توانستیم حرکت کنیم. با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم تا امروز خوب بدرخشیم.

صالحی گفت: آینده تابناک و روشنی فراروی ماست و به آینده خیلی خوشبین هستم.

لازم به ذکر است یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران برای اولین بار با محصولات بومی نظیر گیت تشخیص مواد رادیواکتیو(گاما و نوترون)، سنسورهای حفاظت پیرامونی، انواع فنس و موانع فیزیکی، آزمایشگاه سیار مقابله با خرابکاری صنعتی، خودروی ارتباطات در شرایط بحرانی و ... در این نمایشگاه شرکت کرده است. این محصولات و دستاوردها سرریز دانش و فناوری HIGH-TECH انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در حوزه‌های حفاظتی، امنیتی و ایمنی است.

صالحی پس از بازدید از غرفه‌های این شرکت رهنمودهایی در ارتباط با فعالیت‌ها ارائه کرد.

این نمایشگاه از 24 مهر آغاز شده است و تا 27 مهر ادامه دارد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید