شریعتمداری: ایجاد نا امیدی در جامعه بزرگترین خیانت است

خرم آباد - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهوری ایجاد امید در جامعه را وظیفه اصلی رسانه ها دانست و گفت: افراد یا رسانه هایی که به ایجاد نا امیدی در جامعه می پردازند، بزرگترین خیانت را به ملت می کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا محمد شریعتمداری روز شنبه در آئین آغاز به کار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان، عصر کنونی را عصر انفجار اطلاعات خواند و افزود: متاسفانه اکنون یک قشر در تلاش است تا یاس و نا امیدی را در دل مردم جا کند.
وی با بیان اینکه اطلاعات مثبت و منفی زیادی در ذهن مردم وجود دارد، اظهار کرد: رسانه ها باید همچون دوره دفاع مقدس همراه و پشتیبان انقلاب و نظام باشند.
معاون اجرایی رئیس جمهوری افزود: تصمیمات خوبی در عرصه خبر در کشور اتخاذ شده که در هیچ برهه زمانی مانند آن نبوده است.
وی گفت: دولت جمهوری اسلامی برای توسعه فضای مربوط به ارتباطات و توسعه فیبر نوری تلاش زیادی کرده است ولی هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
شریعتمداری افزود: باید برای رشد و توسعه دوچندان کشور بیش از پیش تلاش کنیم.
وی با تقدیر از اقدامات صدا و سیما از زمان مدیریت جدید اظهار کرد: دولت بار سنگینی را بر دوش دارد و صدا و سیما برای اطلاع رسانی و انعکاس خدمات دولت تلاش خوبی داشته است.

** سایه شوم تحریم ها برداشته شده است
معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به نرخ منفی رشد اقتصادی در دولت قبل گفت: عامل این رشد منفی تحریم ها بود که خوشبختانه با تلاش دولت تدبیر و امید سایه شوم این تحریم ها برداشته شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به انباشت محدودیت ها هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: سالانه باید ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود که کار بسیار دشواری است.
شریعتمداری افزود: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هر سال به بازار کار وارد می شود که باید برای آنها اشتغالزایی شود.

** تعداد روستاهای دارای گاز لرستان به 624 روستا رسید
وی با بیان اینکه دولت خدمات خوبی در استان لرستان ارائه کرده است، تعهد اشتغال در استان لرستان طی امسال را ۲۵ هزار فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۷ هزار شغل در این استان ایجاد شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه 324 روستای استان لرستان قبل از دولت یازدهم گازرسانی شده بود، افزود: اکنون این تعداد به 624 روستا رسیده و ۷۰ درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.
معاون اجرایی رئیس جمهوری صبح امروز شنبه برای بهره برداری از چند طرح وارد استان لرستان شد.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای لرستان، بهره برداری از ساختمان اتاق بازرگانی لرستان ودیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد از دیگر برنامه های سفرمعاون اجرایی رئیس جمهوری به این استان است.
7274/3210
خبرنگار :محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی

نظر خود را ثبت کنید