فاز دوم مجتمع تولید سولفات پتاسیم شهرک صنعتی ایوان بهره برداری شد

ایلام - ایرنا - همزمان با برگزاری جشن های دهه مبارک فجر بهره برداری از فاز دوم مجتمع تولید سولفات پتاسیم شرکت تعاونی 2451 شهرک صنعتی ایوان با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام آغاز شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام در آیین بهره برداری از این طرح صنعتی اظهار کرد: مجتمع تولید سولفات پتاسیم به ظرفیت روزانه 40 تن در ادامه محصولات قبلی این شرکت به خطوط تولید اضافه شده است.
یارالله نصیری افزود: با راه اندازی این مرحله 30 فرصت شغلی جدید به میزان اشتغالزایی این واحد اضافه شده و با احتساب 40 نیروی قبلی به کارگیری شده اشتغالزایی واحد به 70 نفر رسیده است.
وی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده تاکید کرد: برای اجرای این پروژه بیش از 550 میلیارد ریال هزینه شده که مبلغ 4/4 میلیون یورو تسهیلات ارزی 610 میلیارد ریال تسهیلاتی ریالی با عاملیت بانک صادرات پرداخت شده است و مابقی از محل آورده سهامداران بوده است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت اضافه کرد: فاز اولیه این طرح در زمینه تولید اسید کلریدریک با ظرفیت روزانه 25 تن و اسید سولفوریک با ظرفیت روزانه 40 تن به مناسبت هفته دولت سال 95 با دکتر نوابی حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مسولان محلی به بهره برداری رسید.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگاران: فرهاد فرامرزی* لیلی خاکی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032،7180/ 6034

نظر خود را ثبت کنید