مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان لرستان معرفی شد

در حکمی از سوی علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، «سید امین قاسمی» به عنوان سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایسنا، قاسمی که پیش از این در پست‌های مختلف اداره کل‌های میراث فرهنگی استان فارس و کهکیلویه‌و بویراحمد بوده است، جایگزین «غلامرضا سلیمانی»، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان شده که از ۲۷ مردادماه سال ۹۴ این مسئولیت را برعهده داشت.

او که دانش‌آموخته مهندسی عمران است، سابقه معاونت گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در استان کهکیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

به گزارش ایسنا، انتشار خبرهایی درباره‌ی وضعیت نامناسب قلعه‌ی «فلک‌الافلاک» در خرم‌آباد و مرمت‌ها و توجه به این بنای تاریخی و شاخص در سطح استان، از مهمترین اتفاقاتی بود که در طول یک سال گذشته در مورد بناهای تاریخی این استان منتشر شد، اما  با وجود صحبت‌های مطرح شده از سوی دوستداران میراث فرهنگی استان لرستان؛ مسئولان میراث فرهنگی این استان، هر نوع آسیب و بی‌توجهی به این بنای تاریخی را رد کرده بودند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید