سیاسی عبادی , نماز جمعه , آبادان " />

امام جمعه آبادان:دشمن جنگ نرم علیه ایران را طراحی کرده است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت:دشمن با طراحی جنگ نرم به دنبال ایجاد شکاف بین ملت و نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد:دشمن پس از شکست در جنگ های سخت در فلسطین، غزه، سوریه و عراق اکنون جنگ نرم را علیه ایران طراحی کرده است.
وی افزود:دشمن با آسیب شناسی درون ایران با راه اندازی جنگ نرم قصد ایجاد شکاف بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را دارد.
خطیب جمعه آبادان گفت:دشمن می داند در جنگ سخت راهی جز شکست ندارد ولی اکنون با آسیب شناسی از مواضع اقتصادی، فرهنگی و اشتغال روی به خراب کردن ذهنیت ملت ایران اسلامی نسبت به نظام جمهوری اسلامی آورده است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به تحریم 14 شخص حقیقی و حقوقی ایران توسط آمریکا اظهار کرد:آمریکا دشمن ایران اسلامی است و اعتماد به استکبار جهانی خسارت دارد و این مهم در برجام ثابت شد.
وی افزود:تحریم ها ادامه بیش از 30 سال دشمنی است که از اولین روزهای پیروزی انقلاب آغاز شد و حرکتی نخ نماست و در آینده هم این تحریم ها ادامه خواهد داشت.
خطیب جمعه آبادان گفت:نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دین با مرجع و رهبری دلسوز، هوشمند، آگاه و بیدار پایه گذاری شده است و این مساله باعث نگرانی دشمن شده است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با تبریک ولادت حضرت زینت (س) گفت:زن مسلمان نیاز به الگوی وارداتی ندارد و بانوان مسلمان الگوهایی همچون حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) دارند که با الگو قرار دادن آنها می‌توانند زندگی سرشار از آرامش داشته باشند.
وی با اشاره به روز غزه گفت:روز غزه روز تداوم مبارزه تا پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی است و باید با بزرگداشت چنین روزهایی، شعله مبارزه با نظام سلطه و رژِم اشغالگر قدس در بین مردم مسلمان دنیا روشن بماند.
خطیب جمعه آبادان با تشکر از مدیریت آبفای آبادان اظهار کرد:تلاش کارکنان شبکه آبفا آبادان برای رفع مشکلات فاضلاب این شهر ستودنی است و با اختصاص اعتبار قابل توجه ای که به آبفای آبادان داده شده مشکلات فاضلاب این شهر در 2 سال آینده ریشه کن خواهد شد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار: محسن بهاروند

نظر خود را ثبت کنید