موسیقی , شهرام ناظری , زلزله " />

ناظری و‌ کامکارها در ثلاث باباجانی مدرسه می سازند

تهران- ایرنا- شهرام‌ ناظری و گروه موسیقی کامکارها عواید کنسرت 29 آبان 96 را برای ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی اختصاص دادند.
به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، قرارداد ساخت این مدرسه روز دوشنبه 5 شهریور 97، بین ناظری، هوشنگ کامکار، محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و علی شیرزاد مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان‌ نوسازی مدارس کشور منعقد شد.
استاد ناظری در این مراسم گفت: کرمانشاه شهر من است، هنگامی که زلزله روی داد، بر من بسیار تاثیر گذاشت و فکر کردم اگر قرار است کنسرتی خیریه برگزار کنم با گروهی کُرد و همشهری، باشد و از همین رو بهترین و زیباترین گزینه، کامکارها بودند.
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است باز شاهد کنسرت مشترک ناظری و کامکارها باشیم، اظهار داشت: ما سالها با هم‌کار کردیم و‌ همچون برادر هستیم، این امکان وجود دارد اما به خاطر شرایط نامناسب هنر، موسیقی و مسائل کپی رایت و نابسامانی ها بین هنرمندان جدایی به وجود آمده است.
این خواننده و موسیقی‌دان سبک اصیل ایرانی اضافه کرد: علاقه‌مندیم در کنار هم‌ مانند سالهای قبل با همان عشق و ‌دوستی کار کنیم اما شرایط بسیار سخت است که البته این دشواری را در همه طیف های کشور شاهدیم.
ادامه دارد
فراهنگ**9012**1055

نظر خود را ثبت کنید