رهبری , جانبازان , دیدار مردمی " />

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جانبازان و معلولین ورزشکار:

ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان است

تهران-ایرنا- رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ورزش جانبازان و معلولین به کار انداختن ظرفیت های پنهان موجود در انسان است، فرمودند: «ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛ شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت‌ها بودید».
به گزارش ایرنا از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند: «اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود یک نمونه اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید و در عمل از دین و معارف و ارزش‌های ملی‌تان و لباس ملی‌تان یعنی چادر و از حجاب و عفافتان در یک میدان جهانی دفاع کردید.
ایشان افزودند:«این کار خیلی دل و جرئت می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه‌ی کفر را ندارند.
من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود.»
حضرت آیت الله خامنه ای یادآورشدند:«ورزش جانبازان و معلولین، به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان موجود در انسان است. انسان‌ها یک ظرفیتی دارند که آن ظرفیت مغفول است.».
رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند: «ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛ شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت‌ها بودید. شما در انگیزه بخشیدن به مردم برای ورزش کردن یک تأثیر مضاعفی دارید؛ انگیزه‌ای که شما می‌دهید دو برابر است.».
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی توانست با کسب 136 مدال (51 طلا، 42 نقره و 43 برنز) با یک رتبه صعود نسبت به دوره‌ی قبلی، به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**2021**1336

نظر خود را ثبت کنید