نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه افتتاح شد

آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه و همچنین افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح از نمایشگاه  تخصصی صنعت و رسانه با حضور رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی و جمعی از مسئولان روز دوشنبه (۲۸ آبان) در مرکز همایش ها برگزار شد.

ُدر حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت و رسانه علیدادی گفت: اجلاس پانزدهم نقطه عطفی در حوزه صنعت و رسانه است و حرکت به سمت جهانی  شدن است.
وی ادامه داد: این اجلاس با شعار توانمندی ایرانی رسانه جهانی کار خود را شروع کرده است.

وی عنوان کرد: نشست‌های علمی و تخصصی  یکی از محورهای اجلاس است و از اساتید برجسته این حوزه دعوت کرده‌ایم.همچنین کیسیون‌های ارزیابی فنی را داریم که در اصل مدیریت زیرساخت‌های سازمان صدا و سیما در گستره ی ملی و بین‌المللی انجام می دهد و ما برگزیده‌هایی که در فناوری رسانه و در انعکاس و تلاش برای حفظ زیرساخت‌ها و توسعه‌ها کار می‌کنند در نشست پایانی معرفی می‌کنیم.

وی در خلال افتتاح رسمی نمایشگاه یادآور شد که آیین افتتاحیه  پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه امروز ساعت ۱۴ با حضور دکتر سورنا ستاری معان علمی فناوری رئیس جمهور برگزار می شود.

اوگفت: این رویداد ۳۲ نشست علمی و تخصصی و ۷۴ سخنران خواهیم  داشت. محورهای کلی در این اجلاس  نشست‌ها است همچنین ارائه مقالات علمی و فنی ،طرح و ایده‌های نوآورانه در ضمن موضوع نمایشگاه صنعت رسانه را در اجلاس پانزدهم خواهیم داشت.

علیدادی افزود: در رابطه با محصولات و ایده های خلاقانه بیش از ۱۶۰ محصول ارائه شده و حدود ۴۷ محصول به عنوان محصول برگزیده  و ۱۱ محصول به عنوان محصول ممتاز برای اولین بار در کشور انجام شده است. حدود ۱۱۶ مقاله ارزیابی شده و ۳۰ مقاله برتر به صورت چکیده در اختیار علاقمندان گذاشته می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید