تولید و اشتغال , تسهیلات بانکی , فرماندار سقز " />

160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سقز پرداخت شد

سنندج - ایرنا - فرماندار سقز گفت: 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان توسط بانک ها به متقاضیان پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سقز، کامیل کریمیان در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: تلاش برای اشتغال پایدار در روستاها از سیاست های اصلی دولت است و مرحله دوم و سوم پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به زودی در این شهرستان آغاز می شود.
وی با تاکید بر درخواست های جامعه کارگری شهرستان سقز افزود: احداث مجموعه ورزشی کارگران یکی از خواسته های این قشر است.
کریمیان اضافه کرد: برای احداث این مجموعه ورزشی از محل اعتبارات شهرستان هزینه می شود تا جامعه کارگری از مجموعه ورزشی مناسب برخوردار شوند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان هم در این دیدار گفت: ساخت مجموعه ورزشی کارگران سقز از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال 90 و از برنامه های اصلی این اداره کل است.
برهان صلواتی اظهار داشت: ترغیب سرمایه گذاری شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) در سقز، توجه به تعاونی های روستایی، رفع مشکلات تعاونی های مسکن، آموزش تعاونگران و احیای اتاق تعاون، اجرای برنامه های توسعه کار آفرینی و اجرای برنامه روستا تعاون در راستای جبران عقب ماندگی های این شهرستان به جد پیگیری می شود.
وی به تلاش های جهادی فرماندار سقز اشاره کرد و یادآور شد: در راستای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات، دوره های آموزشی برای متقاضیان با حضور روسای اداره های کار و کارشناسان بانک برگزار می شود.
6108/9102

نظر خود را ثبت کنید