آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات معاونت گردشگری از برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری جمعه، ۱۰ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، زاهد شفیعی گفت: آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری شامل «مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی»، راهنمایان «ایرانگردی و جهانگردی»، «طبیعت‌گردی» و «زمینه گردشگری»، با هدف ارزیابی و سنجش اطلاعات فراگیران این دوره‌ها در ۲۹ استان کشور به‌طور همزمان و با شرکت ۴۷۴۷ نفر از داوطلبان برگزار خواهد شد.

به گفته او، بیشترین آمار داوطلبان مربوط به استان تهران با ۱۳۰۵ نفر و کمترین داوطلبان به استان کهکیلویه و بویراحمد با ۱۹ نفر است.

او با بیان این‌که در سامانه جامع آموزش گردشگری به آدرس edutourism.ichto.ir برای ثبت‌نام فراگیران پیش از این اطلاع‌رسانی شده است، افزود: بر اساس این سامانه، ادارات کل میراث‌فرهنگی در استان‌ها برای اطلاع‌رسانی به مؤسسات آموزشی تحت پوشش خود به‌منظور در جریان قرار گرفتن فراگیران برای ثبت درخواست شرکت در آزمون، موظف شدند.

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: آزمون جامع در دو نوبت صبح ساعات ۸ صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۰:۳۰ برای داوطلبان راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

محل برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در تهران، دانشگاه علم و فرهنگ است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید