اجرای خیریه , موسیقی گروهی , شهرستان جهرم " />

درآمد اجرای موسیقی به انجمن بیماران کلیوی جهرم اهدا شد

شیراز-ایرنا- مدیر مسئول آموزشگاه آزاد موسیقی دستان سرا گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در کنسرت خیریه پس از حسابرسی کامل با حضور کادر اجرایی مراسم خیریه مدیر و پرسنل انجمن خیریه بیماران کلیوی در محل مرکز دیالیز جهرم به این انجمن اهدا شد.
یاسین امین‌ زاده دوشنبه در گفت و ‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین اجرای خیریه - هنرجویی آموزشگاه آزاد موسیقی دستان‌ سرا به نفع بیماران کلیوی شهر در 16 و 17اسفند ماه 1397 برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این اجرا 68 نفر از هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه در قالب سه گروه، نغماتی محلی و ملی در دستگاه شور و سه گاه و آواز دشتی اجرا کردند.
امین زاده ابراز کرد: هزینه‌های اجرا شامل صدابرداری، نورپردازی فیلمبرداری، هدایا، تقدیرنامه، چاپ ورودی و... از محل مشارکت خانواده‌ها تامین شد و در شب اجرا نیز بلیت‌ هایی به قیمت 300 هزار ریال به نفع انجمن بیماران کلیوی به فروش رسید.
وی ادامه داد: همچنین خیرین بزرگوار مبالغی به این امر خیر اختصاص دادند از جمله دکتر احسان رحمانیان یک ونیم میلیون ریال، آقای داوودی یک میلیون ریال و عزیزانی که مبالغی دیگر پرداخت کردند که جمع هدایای مردمی و فروش بلیت مبلغی نزدیک به 70 میلیون ریال شد.
امین ‌زاده اضافه کرد: در این شب، خیّر بزرگوار آقای شیرزادی قول مساعدت مالی به مبلغ 200 میلیون ریال و آقای مسعودی قول 20 میلیون ریال دادند که مدیر انجمن بیماران کلیوی، مسئول پیگیری‌های لازم شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 / 1876

نظر خود را ثبت کنید