جشنواره موسیقی فجر , معاون هنری وزارت ارشاد , شاهین فرهت " />

شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر شد

تهران- ایرنا- شاهین فرهت با حکم سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب شد.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم معاون امور هنری وزارت ارشاد آمده است: «با استناد به بند 6 از فصل دوم «آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر» و نیز گزارش شورای محترم ارزیابی سی و چهارمین دوره این جشنواره، ضمن سپاس از تلاش و دقت نظر جنابعالی و دیگر همکاران ستاد جشنواره، به موجب این حکم به عنوان «دبیری سی وپنجمین جشنواره موسیقی فجر» منصوب می شوید.
امید است با بهره مندی از تجارب حاصل از دوره پیشین و با اهتمام دست اندرکاران جشنواره، نقاط قوت و ویژگی های برجسته جشنواره تقویت و در کاهش نقاط ضعف وکاستی های احتمالی آن تلاش شود.
توفیق و موفقیت شما را در راهبری شایسته جشنواره موسیقی فجر آرزومندم».
شاهین فرهت در دوره قبلی جشنواره موسیقی فجر نیز دبیر جشنواره بود که با ایده او تم اصلی جشنواره سی و چهارم موسیقی فجر اجرای آثار آهنگسازان ایرانی قرار گرفت و تمرکز زیاد گروه های شرکت کننده بر اجرای آثار او و «هرمز فرهت» برای این هنرمند با سابقه حاشیه های بسیاری را ایجاد کرده بود.
فراهنگ**9494**3009

نظر خود را ثبت کنید