کارگردان فیلم "پرو" مطرح کرد:

سینما رفتن، آیینی بی جایگزین است

بهزاد نعلبندی کارگردان «پرو» با نگارش یادداشتی از مخاطبان سینما خواسته است این فیلم سینمایی را در سینماهای «هنروتجربه» تماشا کنند. 

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «پرو» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد نعلبندی و تهیه کنندگی مهدی کوهیان پس از بازگشایی سینماها مجددا اکران خود را در سینماهای «هنروتجربه» آغاز کرده است.

«پرو» داستان یک روز از زندگی سه شخصیت است که در نقاط مختلف تهران زندگی می‌کنند. آن‌ها برای تهیه‌ لباسی برای عروسی از خانه خارج می‌شوند، ولی بدون آنکه بدانند بر زندگی هم تاثیر می‌گذارند و موجبات تغییر مسیر زندگی یکدیگر می‌شوند.

حال بهزاد نعلبندی با نگارش یادداشتی مخاطبان سینما را به تماشای فیلم سینمایی خود دعوت کرده است. 

متن یادداشت به شرح زیر است:

«یکسالِ پر از  درد و رنج کم کم دارد به آخر می‌رسد. این روزها کمتر خانواده‌ای را می‌شود یافت که عزیزی را به واسطه‌ی این بیماری عالم‌گیر از دست نداده باشد  یا زخمی از پنجه‌ی آن نچشیده باشد. ولی باید دوباره از نو شروع کنیم، زخم ها را درمان کنیم و به امید فردا، از جا بلند شویم، ما به امید زنده‌ایم و دوباره خرابی ها را آباد می‌کنیم. 

خوشبختانه اوضاع کمی بهتر شده و خبرهای خوبی هم در راه است. یکی از این خبرهای خوب بازگشایی سینماهاست. سالن‌های سینما آب و جارو شده و صندلی ها الکلی، ضیافت نور بر پرده‌ی نقره‌ای بر قرار است، اما بدون حضور تماشاگران سینما بی معنی است.  

فیلم را می‌شود هر کجا و در هر اندازه‌ای دید، اما سینما آیینی بی جایگزین است. این حرف را عاشقان سینما خوب می‌دانند. 

اگر برای رفع این دلتنگی قصد رفتن به سینما را دارید، فیلمی به کارگردانی من به نام پرو [هر لباس داستانی دارد] در گروه هنروتجربه در حال اکران است، پیشنهاد می کنم فیلم ما را هم در لیست خود قرار دهید.»

انتهای پیام 


نظر خود را ثبت کنید