مجسمه‌ های عجیب کوانتومی که از بعضی زاویا غیب می‌شود (فیلم)

هنرمند آلمانی جولیان ووس آندره می‌گوید : من با استفاده از علم فیزیک کوانتوم توانسته ام مجسمه‌هایی خلق کنم که از زوایای مختلف، اشکال متفاوتی دارند. اگر به آرامی زاویه دید خود را تغییر دهید اشکال کاملا متفاوتی مشاهده می‌کنید.

اسم این مجسمه «خارج از این جهان» است که توسط فیزیکدان و هنرمند آلمانی جولیان ووس آندره ساخته شده است.

به گزارش همشهری آنلاین شخصی که این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده از مخاطبان خود پرسیده است که به نظر شما ارتباط این مجسمه با فیزیک چیست؟

او در ادامه توضیح داده است که "خارج از این جهان" اسم این مجسمه است که توسط فیزیکدان و هنرمند آلمانی جولیان ووس آندره ساخته شده است.

مجسمه‌هایی که از زوایای مختلف، اشکال متفاوتی دارند

مجسمه‌ها از بعضی از زاویه‌ها غیب می‌شوند! هنگامی که دور آن‌ها می‌چرخید این اتفاق بارها تکرار می‌شود. جولیان ووس آندره خالق این مجسمه‌ها در گذشته یک فیزیکدان بوده است اما حالا به هنر ساختن مجسمه روی آورده است. البته از آثار او کاملا مشخص است که هیچوقت فیزیک را فراموش نکرده است.

آثار او تجلی علم فیزیک در قالب هنر است. او در یکی از ویدیوهایی که از خود منتشر کرده است می‌گوید : من با استفاده از علم فیزیک کوانتوم توانسته ام مجسمه‌هایی خلق کنم که از زوایای مختلف، اشکال متفاوتی دارند. اگر به آرامی زاویه دید خود را تغییر دهید اشکال کاملا متفاوتی مشاهده می‌کنید.


نظر خود را ثبت کنید