دستگیری دعانویسی با 4 میلیارد تومان کلاهبرداری

  • تاریخ انتشار : 1402/8/9 ساعت : 17:22 - 5 ماه قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
عضو اصلی یک باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری ۴۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
 رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: عضو اصلی یک باند کلاهبرداری که به بهانه دعانویسی و مداوای بیماری ۴۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: در پی شکایت یک شهروند به سبب فریب و کلاهبرداری از او مشخص شد خانمی کلاهبردار با مراجعه به او در مغازه اش و باز کردن سر صحبت متوجه بیماری فرزند وی شده و با معرفی خود به عنوان کارمند یک نهاد قضایی، شاکیه را به یک دعانویس برای رفع بیماری فرزندش معرفی کرد.
 
وی اظهار داشت: کلاهبرداران به همین بهانه از او یک خودرو، مقادیری طلا و یک سفته دریافت اما پس از ترک محل، گوشی خود را از دسترس خارج می‌کنند.
 
رییس پلیس آگاهی استان افزود: در این زمینه با پی‌جویی های تخصصی کارآگاهان مشخص شد این خانم به همراه ۲ متهم دیگر با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری، کارمند دادگاه و دیگر عناوین از ۱۰ شهروند دیگر نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده اند.
 
وی ادامه داد: در ادامه متهمه اصلی شناسایی و با ردزنی های تخصصی در یکی از روستاهای اطراف رفسنجان دستگیر شد.
 
سرهنگ میرحبیبی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ مال‌باخته که بیش از ۴۰ میلیارد ریال مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند شناسایی شده‌اند تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این کلاهبرداری و احقاق حق افرادی که فریب وعده های پوچ آنان را خورده اند، ادامه دارد.

نظر خود را ثبت کنید