محمد شهنواز خواننده عصرجدید سرانجام مجوز گرفت

محمد شهنواز خواننده خوش صدایی بود که تا نیمه نهایی سومین فصل از برنامه «عصرجدید» توانست پیش برود و علیرغم حذف پیش از فینال، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

خبر آنلاین نوشت: خواننده ای که با درخشش در فصل سوم برنامه «عصر جدید» توانایی های خود را در عرصه موسیقی نشان داد، به زودی فصل جدید فعالیت های رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

«محمد شهنواز» خواننده خوش صدایی بود که تا نیمه نهایی سومین فصل از برنامه «عصرجدید» توانست پیش برود و علیرغم حذف پیش از فینال، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

او با قدرت بالای اجرای زنده در صحنه «عصر جدید» نوید تولد و زایش خواننده ای توانمند را به عرصه موسیقی کشور داد و در تمام مراحل حضورش «کارن همایونفر» (داور عصر جدید) و بسیاری دیگر از اهالی فن، با اشاره به ساختار فنی و اجرای زنده این خواننده، از او حمایت کردند.

محمد شهنواز پس از حضور در «عصر جدید» آثاری را در صفحات شخصی خود منتشر کرد و در ادامه روند فعالیت های خود، حالا با اخذ مجوز رسمی فعالیت هایش، از اوایل هفته آینده آثار رسمی این خواننده منتشر خواهند شد.

محمد شهنواز در زمینه تدریس آواز ایرانی فعال است و در تلاش است با استفاده از این تجربه، روندی درست را در فعالیت های حرفه ای اش داشته باشد.

این خواننده همکاری هایی را بهروز صفاریان، معین راهبر، مسعود جهانی و چند موزیسین شاخص معاصر داشته و آثارش از اوایل هفته آینده منتشر خواهند شد.

گفتنی ست فصل جدید فعالیت های این خواننده قرار است به برگزاری کنسرت در اواخر امسال ختم شود که اخبار آن به زودی از سوی رسانه ها منتشر خواهد شد.

برنامه «عصر جدید» پیش از این نیز ویترین مناسبتی برای معرفی خواننده های جدید به مارکت ایران بود که «عرفان طهماسبی» و «پارسا خائف» از دیگر محصولات و پدیده هایی بودند که از این برنامه به موسیقی ایران معرفی شدند.

محمد شهنواز جدیدترین خواننده ایست که قرار است از هفته آینده آثارش را روانه بازار رسمی موسیقی در ایران کند.


نظر خود را ثبت کنید