پولاد کیمیایی: امیدوارم اولین کارم در تئاتر بالاخره اتفاق بیفتد

  • تاریخ انتشار : 1402/8/10 ساعت : 15:51 - 5 ماه قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : علوم
پولاد کیمیایی در تدارک اولین حضور خود برای بازی روی صحنه و حضور در نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» است.

پولاد کیمیایی در تدارک اولین حضور خود برای بازی روی صحنه تئاتر است.

پس از انتشار خبری از معرفی بازیگران نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» با بازی پولاد کیمیایی و اینکه این بازیگر سینما برای نخستین بار روی صحنه تئاتر می‌رود، خبرهایی درباره تئاترهای قدیمی او منتشر شد که این بازیگر درباره آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

پولاد کیمیایی در گفت وگویی کوتاه به ایسنا گفت: آخرین باری که قرار بود تئاتر کار کنم به مرحله اجرا نرسید در صورتی که همه کارها از جمله بازبینی هم انجام شده بود ولی مشکلاتی در هماهنگی زمان و سالن اجرا پیش آمد و نمایش روی صحنه نرفت.

او افزود: پیش از این دو بار قرار بود تئاتر کار کنم که تا نزدیکی اجرا هم رفتیم ولی هر بار نشد. امیدوارم این بار اتفاق بیفتد تا برای اولین بار بتوانم در تئاتر روی صحنه بروم.  

براساس خبرهای منتشر شده، پولاد کیمیایی یک بار در سال ۱۳۹۷ و یک بار هم در سال ۱۳۹۸ قرار بود در نمایش‌های  «چندوچون به چاه رفتن چوپان» و  «جلاد ویولن زن» بازی کند.

کنسرت نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» نیز پس از اجرا در کاخ سعدآباد با عنوان جدید «بازنمایش قصه‌ ترانه‌های ماندگار» آبان و آذر ۱۴۰۲ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

با تکمیل گروه جدید بازیگران پیش‌فروش بلیت «بازنمایش قصه‌ ترانه‌های ماندگار» از روز چهارشنبه دهم آبان ساعت ۱۲ در سایت تیوال آغاز شده و تالار وحدت از یکشنبه چهاردهم آبان میزبان این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی خواهد بود. 

این نمایش درباره پنج ترانه ماندگار تاریخ موسیقی ایران همچون «مرا ببوس»، «طاقتم ده»، «زندگی»، «یار دبستانی»، «ای ایران» است که در هر بخش، داستانی درباره هر یک از این ترانه‌ها به اجرا در می‌آید و سپس آن ترانه با ارکستر و نوازندگان حرفه‌ای بازخوانی می‌شود.

بازیگران «بازنمایش قصه‌ ترانه‌های ماندگار» به ترتیب قصه‌ها گلاره عباسی، آرش فلاحت‌پیشه، پولاد کیمیایی، نورا هاشمی، فرانک جواهری، الهام کرمی، محمد معتضدی، پانته‌آ مهدی‌نیا، امیرکاوه آهنین جان، شهروز دل‌افکار، ایوب آقاخانی، نازنین کریمی، المیرا دهقانی و سام قریبیان هستند.


نظر خود را ثبت کنید