رژیم صهیونیستی قطع روابط منامه با تل‌آویو را تکذیب کرد

مجلس بحرین امروز مدعی شد که در واکنش به ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه، روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است و سفیر بحرین از تل آویو را فراخواند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ادعای مجلس بحرین درباره قطع روابط منامه با تل‌آویو را تکذیب کرد و گفت که «این روابط همواره پابرجاست».

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه عبری‌زبان «کان»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به ادعای مجلس بحرین درباره قطع روابط اقتصادی منامه و تل آویو اعلام کرد که «روابط با بحرین پابرجاست و هیچ تصمیمی از دولت برای فراخواندن سفیرش از تل آویو را دریافت نکرده‌ایم».

این در حالی است که مجلس بحرین امروز مدعی شد که در واکنش به ادامه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه، روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است و سفیر بحرین از تل آویو را فراخواند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با چراغ سبز غرب، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.


نظر خود را ثبت کنید