حسرت سپاهان برای شکست ملوان 10 ساله شد

آخرین پیروزی سپاهان مقابل ملوان در رقابت‌های لیگ برتر به ۱۷ فرودین ۱۳۹۳ بر می‌گردند که در آن دیدار، سپاهانی‌ها در خارج از خانه توانستند سه بر دو ملوان را شکست دهند.

تیم فوتبال سپاهان امروز پنجشنبه مقابل ملوان شکست خورد تا حسرت پیروزی مقابل این تیم برای زردپوشان ۱۰ ساله شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان امروز پنجشنبه ۱۱ آبان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان مهدی تارتار در تیم ملوان به پایان رسید.

رضا جعفری دوبار و میلاد زکی پور مدافع سپاهان به اشتباه دروازه خودی را باز کردند تا ملوانی‌ها حساس‌ترین بازی هفته نهم را با پیروزی پشت سر بگذارند و با ۱۵ امتیاز به رده سوم جدول صعود کردند. رامین رضائیان و رضا اسدی هم دو گل سپاهان را به ثمر رساندند.

این نخستین شکست سپاهان در فصل بیست و سوم است و ملوانی‌ها که سال گذشته هم با تساوی مقابل زردپوشان اصفهانی، دست ژوزه مورایس و شاگردانش را از جام قهرمانی دور کردند حالا به گربه سیاه سپاهانی تبدیل شدند.

آخرین پیروزی سپاهان مقابل ملوان در رقابت‌های لیگ برتر به ۱۷ فرودین ۱۳۹۳ بر می‌گردند که در آن دیدار، سپاهانی‌ها در خارج از خانه توانستند سه بر دو ملوان را شکست دهند. با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و وقفه‌ای که در برگزاری مسابقات لیگ برتر پیش می‌آید، به احتمال زیاد مصاف بعدی این دو تیم در لیگ برتر به سال جدید (۱۴۰۳) موکول خواهد شد و با این اوصاف حسرت سپاهان برای شکست ملوان در لیگ برتر ۱۰ ساله می‌شود.


نظر خود را ثبت کنید