بازی‌های داخل سالن آسیا ـ ترکمنستان

حذف چهار نماینده کشتی آلیش/ الهه رضایی فینالیست شد

هشتمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان در حال‌ برگزاری است و کشتی‌گیران ایران در کشتی سنتی آلیش، در دو بخش زنان و مردان به روی تشک رفتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در بخش زنان در وزن 75 – کیلوگرم الهه رضایی مقابل حریف هندی خود در نیمه نهایی پیروز شد و راهی فینال شد تا با حریف قرقیزستانی خود دیدار داشته باشد.

در وزن 65 – کیلوگرم سحر غنی زاده ابتدا مقابل حریفی از ازبکستان مغلوب شد در دیدار دوم مقابل دیگر نماینده ازبکستان باخت و در کشتی چهارم نیز باید با نماینده ترکمنستان کشتی بگیرد. در این وزن رقابت‌ها به صورت گروهی برگزار می‌شود.

در وزن 75 + کیلوگرم نیز آسیه شجاعی ابتدا حریف ازبکستانی خود را شکست داد و در بازی نیمه نهایی مغلوب حریف ترکمنستانی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 55 – کیلوگرم زهرا یزدانی ابتدا حریف فیلیپینی خود را شکست داد و در نیمه نهایی نیز باید با نماینده ترکمنستان دیدار داشته باشد.

در وزن 60 – کیلوگرم ریحانه شیخیان ابتدا نماینده فیلیپین را شکست داد و در نیمه نهایی باید مقابل حریف ترکمنستانی قرار گیرد.

در بخش مردان  نیز  در وزن 80 – کیلوگرم هادی سلیمی ابتدا مقابل نماینده افغانستان پیروز شد و در بازی دوم مغلوب نماینده قرقیزستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 90 – کیلوگرم حامد میرزاپور مقابل نماینده قرقیزستان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 60 – کیلوگرم نیز قاسم نوروزی مغلوب نماینده ازبکستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 100 – کیلوگرم محمود پروانه ابتدا نماینده ای از هند را شکست داد و در نیمه نهایی مقابل نماینده ازبکستان قرار خواهد گرفت.

در وزن 70 – کیلوگرم محمد غلامی ابتدا مقابل حریف ترکمنستانی پیروز شد و در نیمه نهایی نیز باید مقابل نماینده ازبکستان قرار بگیرد.

در وزن 100 + کیلوگرم عبدالواحد محمدی مقابل نماینده مغولستان پیروز شد تا در نیمه نهایی به مصاف نماینده میزبان رود.

به روز رسانی می شود..


نظر خود را ثبت کنید