جشنواره , نماز و رسانه , ستاد اقامه نماز " />

30مهرماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره نماز و رسانه ایلام

ایلام - ایرنا - مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با اعلام برگزاری چهارمین جشنواره نماز و رسانه در این استان آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره را 30مهرماه جاری عنوان کرد.
فیض الله رضایتی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره برای چهارمین دوره با هدف ترویج فرهنگ نماز و تشویق اهالی رسانه به تولید آثار با محور نماز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره امسال با مشارکت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ، محورهای این جشنواره را خبر، گزارش، مقاله، عکس، مصاحبه و فضای مجازی اعلام کرد.
وی موضوع های این جشنواره را نماز، همدلی و هم‌زبانی، نماز، فرهنگ اسلامی و دینی، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل، نماز و معنویت، نماز و اقتصاد مقاومتی و نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر برشمرد.
به گفته رضایتی، جشنواره امسال یک بخش ویژه دارد که با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی اضافه کرد: عموم خبرنگاران رسانه های مکتوب استان اعم از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی می توانند با ارسال حداکثر سه اثر و تنها در یک بخش در این جشنواره شرکت کنند.
وی بیان کرد: آثار ارسالی باید از محرم سال 95 تا محرم سال 96 در نشریات، خبرگزاری‌ها و یا سایت‌های خبری منتشرشده باشد.
به گفته مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان نیز بعد از مهرماه اعلام خواهد شد.
خبرنگار: آزاده خرم
7171

نظر خود را ثبت کنید