وانت‌های میوه فروش مخدوش کننده چهره شهر یاسوج

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها برای ساماندهی و برخورد با وضعیت وانت بارهای میوه فروش لازم است.

به گزارش ایسنا، الماس گشتاسبی، یکشنبه، 23مهرماه در نشست شورای ترافیک افزود: موضوع وانت بارها و ساماندهی در شورای پیشگیری نیز مطرح شد و اقداماتی نیز انجام شد. مسئولان باید برای رفع مشکلات همدل باشند و همکاری لازم در این راستا انجام شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرونده های متعددی در مراجع قضایی برای این خودرو ها تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد اراده در مسئولان برای ساماندهی وانت بارها ضروری است. آسیب های مختلفی از قبیل درگیری و نزاع و ایجاد ترافیک از جمله آسیبها و مشکلات وانت بارهای میوه فروش است.

گشتاسبی تصریح کرد: شهرداری وظیفه دارد که در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهد و بر اساس چارچوب قانونی عمل کند. اقدامات لازم در زمینه فرهنگی در این راستا نیز باید انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت این وانت بارها در خیابانها و ورودی های شهر یاسوج ادامه داد: این کار خلاف قانون بوده و چهره شهر را دچار مخدوش کرده و تهدید علیه بهداشت عمومی است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پشتیبانی سیاسی برای برخورد با وانت بارهایی که در سطح شهر اقدام به سد معبر و فروش اجناس می کنند لازم است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید