خدابخشی بیان کرد

وجود ۱۰۱ نقطه جمعیتی فاقد راه دسترسی در الیگودرز

  • تاریخ انتشار : 1396/7/28 ساعت : 14:52 - 6 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از وجود ۱۰۱ نقطه جمعیتی فاقد راه دسترسی در الیگودرز خبر داد و گفت که هنوز برخی از مسئولان باور ندارند که پس از گذشت ۳۹ سال از عمر پربرکت انقلاب چنین شرایطی در برخی شهرستان‌ها وجود دارد.

محمد خدابخشی در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از بی توجهی برخی مدیران وزارت راه و شهرسازی، علیرغم دستورات اکید وزیر، نسبت به شهرستان الیگودرز، گفت: پایین بودن ایمنی جاده ها، وجود نقاط متعدد حادثه خیز در جاده های این شهرستان، پایین بودن کیفیت جاده ها که نسبت به سایر شهرها درصد بزرگراه‌ها و جاده های آسفالته آن نسبت به مجموع طول جاده های شهرستان در پایین ترین حد خود قرار دارد، نداشتن دستگاه‌ها و ماشین آلات راهداری و راهسازی، پایین بودن مجموع طول راههای ساخته شده شهرستان به مساحت آن که امکان ارتباط دو شهروند الیگودرزی از نقاط متفاوت آن را با هم به سختی برقرار می نماید، از مشکلات این شهرستان است.

 این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: پایین بودن درصد راه های روستایی آسفالته نسبت به مجموع طول جاده های روستایی شهرستان، عدم احداث جاده دسترسی برای ۱۰۱ نقطه جمعیتی، ضعف عملکرد برخی از مدیران مربوطه، پاسخگو نبودن و مسئولیت پذیری اجتماعی پایین آنان که نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت هستند مشکلاتی است که ضرورت دارد وزیر محترم راه و شهرسازی با عنایت ویژه ای نسبت به رفع آنها اقدام کند.

وی افزود: دستوراتی که وزیر محترم راه و شهرسازی برای رفع مشکلات الیگودرز داده است متاسفانه اجرا نشده و نداشتن جاده برای برخی روستاهای شهرستان، ارایه سایر خدمات از جمله برق رسانی، گاز رسانی، پوشش تلفن همراه و ... به مردم این مناطق را غیر ممکن یا دشوار می سازد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید