عبادی , نماز جمعه , بردسیر " />

امام جمعه بردسیر:

مردم بردسیر خواهان حوزه نمایندگی مستقل در مجلس هستند

  • تاریخ انتشار : 1396/7/28 ساعت : 14:50 - 6 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
کرمان – ایرنا – امام جمعه بردسیر گفت: با توجه به افزایش سهمیه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از همه نمایندگان استان کرمان و نماینده فعلی بردسیر و سیرجان می خواهیم برای استقلال حوزه نمایندگی شهرستان بردسیر از سیرجان اقدام نمایند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه بردسیر افزود: بر اساس قوانین و ضوابط دست کم 2نماینده دیگر به تعداد نمایندگان استان کرمان افزوده خواهد شد.
وی ادامه داد: لذا از تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور عام و از مجمع نمایندگان استان کرمان به طور خاص و از نماینده فعلی سیرجان و بردسیر به طور ویژه می خواهیم خواسته دیرینه و جدی مردم بردسیر درباره استقلال نمایندگی مجلس را پیگیری کنند.
وی گفت : چرا که این شهرستان با قدمتی که دارد ومشکلات پیش رو نیازمند یک نماینده مستقل است.
وی ادامه داد: سابقه شهرستان شدن بردسیر نسبت به بسیاری از شهرستانهای دیگر استان کرمان بیشتر است و بردسیر قبل از انقلاب به شهرستان تبدیل شده است.
به گفته تارم بردسیر دارای قابلیتهای فراوان صنعتی، کشاورزی، علمی و هنری است.
خطیب جمعه بردسیر همچنین گفت: یکی از خواسته های جدی مردم بردسیر از همان زمان شهرستان شدن، استقلال نمایندگی بوده است و فاصله 120 کیلومتری بردسیر و سیرجان، خود مبین ضرورت وجود یک نماینده مستقل برای بردسیر است.
وی با اشاره به اینکه مردم بردسیر در یک دوره از انتخابات مجلس 10 هزار رای خود را به نام (استقلال بردسیر) به صندوق انداختند، گفت: خواسته به حق و قانونی این مردم با این شیوه ظهور پیدا کرد و وجود 10 هزار رای تحت عنوان استقلال بردسیر، نشان دهنده نیاز و خواسته اصلی مردم این منطقه به داشتن یک کرسی مستقل در مجلس شورای اسلامی است.
وی ادامه داد: چه لزومی دارد که یک نماینده به حوزه کرمان اضافه شود، در حالی که اگر همان دو نماینده آن فعال و پیگیر باشند، قادر به انعکاس مسائل آن حوزه خواهند بود.
وی در محکومیت اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا هم گفت: ترامپ حاضر است برای خشنودی نوکران خودش از نام جعلی به جای خلیج فارس استفاده کند تا بتواند بیشتر از ذخایر نوکرانش و دیکتاتورهای منطقه استفاده کند.
وی گفت :خوشبختانه ملت همیشه بیدار و مسئولان نظام همگی با وحدت و همبستگی پاسخ این حرفهای بیهوده را دادند و ریاست محترم جمهوری نیز پاسخ علمی و قاطعانه ای به او دادند.
حجت الاسلام تارم در ادامه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تصریح کردند، برجام نه قابل مذاکره است و نه قابل کم و زیاد شدن. برجام یک تعهد بین المللی است که هیچکس نمی تواند آن را یک طرفه لغو کند یا از بین ببرد.
وی افزود: ما هرگز ناقض برجام نبوده ایم اما اگر بدانیم هیچ فایده ای برای نظام و کشورمان نداشته باشد مسئولان ما درباره اش تصمیم مقتضی خواهند گرفت.
امام جمعه بردسیر در پایان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، به محمد عبدالله زاده دارنده مقام قهرمانی مسابقات تراپ کشور تبریک گفت
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا** انتشار : بهنام احمدی
7421/ 5054

نظر خود را ثبت کنید