پایان هفته اول و دوم لیگ ووشو با برتری دانشگاه مقابل پاس ناجا

عصر امروز(سه‌شنبه، ۲۳ آبان) هفته‌ اول و دوم فصل جدید لیگ برتر ووشوی ایران با پیروزی دانشگاه آزاد در مقابل پاس ناجا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یازدهمین دوره‌ لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های ایران، از صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آبان) به میزبانی آکادمی ووشو ایران آغاز شد. این مسابقات با حضور هشت تیم، پارس جنوبی، شهرداری ملارد، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، شهرداری دامغان، دانشگاه پیام نور، هیات البرز و  پاس ناجا در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود تا تیم های برتر مشخص شوند.

در رقابت‌های امروز، پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته و به دو پیروزی متوالی دست یافتند تا خود را به عنوان مدعی معرفی کنند.

اما در حساسترین مبارزه امروز، دانشگاه آزاد در جدال با پاس ناجا به پیروزی ۹ بر ۵ دست یافت تا شکست فصل گذشته برابر این تیم را جبران کند.

*نتایج دیدارهای هفته اول و دوم لیگ‌برتر ووشوی ایران:
پارس جنوبی ۱۳ - شهرداری ملارد یک
پاس ناجا ۵ - دانشگاه آزاد ۹
باشگاه مقاومت ۸ - شهرداری دامغان ۶
پارس جنوبی ۱۳ - دانشگاه پیام نور یک
باشگاه مقاومت ۱۲ - دانشگاه پیام نور یک
دانشگاه آزاد ۱۳ - هیات البرز یک

قابل توجه است که در پایان مسابقات امروز تیم‌های پارس جنوبی، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت با ۶ امتیاز و برحسب تفاضل برد انفرادی در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. شهرداری دامغان، پاس ناجا، شهرداری ملارد، هیات البرز، دانشگاه پیام نور نیز به ترتیب در رتبه های چهارم تا هشتم ایستادند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید