آمادگی شهرداری برای نگهداری فضای سبز " پادگان ۰۶" در صورت موافقت ارتش

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از آمادگی این منطقه برای نگهداری و توسعه فضای سبز "پادگان ۰۶ "خبر داد و گفت: در صورت موافقت ارتش به صورت ویژه به فضای سبز پادگان ۰۶ رسیدگی می شود.

به گزارش ایسنا، حسین سیگارودی با اعلام این خبر گفت: طی بازدیدهای مختلف از فضای سبز "پادگان ۰۶" و مکاتبات مختلف با مسئولان این پادگان مبنی بر تعیین تکلیف نحوه آبیاری درختان این پادگان ، متاسفانه هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته جهت آبیاری مطلوب درختان "پادگان ۰۶" گفت: با توجه به نقش مهم فضای سبز این پادگان در تلطیف هوای شمال شرق تهران، با احداث دو حلقه چاه آب تمهیدات لازم جهت ذخیره و آبیاری مطلوب درختان "پادگان ۰۶" صورت گرفته است اما با توجه به نظامی بودن پادگان امکان آبیاری درختان میسر نیست.

سیگارودی اضافه کرد: از تابستان سال جاری چندین نوبت توسط شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۴ نسبت به آبیاری فضای سبز و رسیدگی به درختان "پادگان ۰۶" اقدام شده است اما در ادامه، مسئولان ارتش به دلیل نظامی بودن پادگان از ورود عوامل شهرداری به داخل پادگان جهت آبیاری درختان ممانعت کردند.

براساس گزارش روابط عمومی منطقه ۴،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۴ با ابراز نگرانی از وضعیت درختان پادگان ۰۶ تاکید کرد: شهرداری منطقه ۴ این آمادگی را دارد در صورت موافقت ارتش، علاوه بر آبیاری و حفظ درختان "پادگان ۰۶ "نسبت به ایجاد مکان تفریحی و گردشگری با حفظ فضای موجود و توسعه فضای سبز اقدام کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید