افتتاح طرح های عمرانی در بیله سوار مغان

اردبیل - ایرنا - چند طرح عمرانی روز دوشنبه در مراسمی با حضور مسوولان استانی در بیله سوار مغان بهره برداری شد.
به گزارش ایرنا افتتاح ترانسفورماتور برق ، طرح های هادی بنیاد مسکن و پایگاه آتش نشانی از جمله این طرح ها است.
به گفته فرماندار بیله سوار ترانسفورماتور برق در روستای قیز قلعه سی بخش مرکزی بیله سوار به بهره برداری رسید که با افتتاح این ترانسفورماتور برق این روستا از 170 ولتاژ به 220 ولت افزایش یافت.
آرام حلیم افزود: 12 ترانسفورماتور هوایی و 6 کیلومتر خط فشار قوی و نصب850 چراغ روشنایی و اجرای 45 کیلومتر کابل کشی هوایی با صرف 20 میلیارد و 320 میلیون ریال تا پایان این هفته در بیله سوار افتتاح می شود.
او بیان کرد: طرح آسفالت و جدول گذاری خیابان دهستان انجیرلو بخش مرکزی بیله سوار نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری دهیاری با صرف یک میلیارد و 500میلیون ریال به بهره برداری رسید.
همچنین در گرامیداشت دهه فجر فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی با حضور در منزل شهید مرتضی علی اجرایی در دهستان انجیرلو با خانواده این شهید دیدار کردند.
فرماندار بیله سوار در این دیدار گفت: شهدای گرانقدر همواره مایه عزت ، افتخار و سربلندی نظام و مردم هستند و برای ادای دین به آنها سطح خدمات ارائه شده به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید روز به روز بهتر و بیشتر شود.
حلیم همچنین در بازدید از مرکز ارائه خدمات رایگان به چهار روستای بخش مرکزی بیله سوار گفت: در خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان ویزیت رایگان 300نفر از مراجعه کنندگان توسط هلال احمر بیله سوار با همکاری مرکز بهداشت و درمان انجام شد.
محمد علی هادی ، رییس هلال احمر بیله سوار نیز گفت: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی ، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان و ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌ های فصلی ، آموزش های تغذیه و ارائه مشاوره های روانشناسی ، ارائه مشاوره های مامایی ، آموزش های امدادی و کمک های اولیه توسط جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت انجام شد.
او افزود: کمک به نیازمندان در اولویت فعالیت ‌های هلال احمر است و داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمام صحنه ‌ها حضور پررنگ داشته و در فعالیت ‌های انساندوستانه قدم های بزرگی برداشته‌ اند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6018/ 1257

نظر خود را ثبت کنید