22 میلیارد ریال برای اجرای چهار طرح در بخش فتح المبین شوش هزینه شد

شوش - ایرنا - چهار طرح عمرانی ، ورزشی و فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بخش فتح المبین شوش به بهره برداری رسید.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا این طرح ها شامل افتتاح کتابخانه عمومی شهید آوینی شهر فتح المبین، بهره برداری از زمین چمن ورزشی روستای عنکوش،افتتاح ساختمان شورای شهر فتح المبین همچنین افتتاح طرح بهسازی و ساماندهی سه راهی قهوه خانه به شهر فتح المبین به طول چهار کیلومتر می باشند.
فرماندار شوش اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را 22 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:اقدام صورت گرفته در راستای توسعه زیر ساخت ها در بخش فتح المبین قابل تقدیر است اما این بخش محروم همچنان نیازمند توجه است.
رضا نجاتی افزود:دستگاه های اجرایی باید با هدفگذاری توسعه زیرساخت ها به مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشند.
وی به ظرفیت های بخش فتح المبین شوش و همجواری این بخش با کشور عراق نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارچه مرزی مشترک با کشور عراق نقش مهمی در عمران و توسعه اقتصادی منطقه دارد که مجوز آن صادر شده است.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به وجود 9 کیلومتر مرز مشترک شوش با کشور عراق گفت: ظرفیت و پتانسیل های کشاورزی و صنعتی منطقه شمال خوزستان قابلیت راه اندازی بازارچه مرزی مشترک با کشور عراق را دارد.
بخش فتح المبین شهرستان شوش دارای یک شهر 41روستا و بیش از 26 هزار نفر جمعیت می باشد.
6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه

نظر خود را ثبت کنید