نماینده مجلس:

اجرای 84 طرح عمرانی و خدماتی درمناطق روستایی گنبدکاووس قابل تقدیراست

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی از اجرای 84 طرح عمرانی و خدماتی درمناطق روستایی این شهرستان قدردانی و بر اجرای بیشتر طرح های عمرانی در این مناطق تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار روز دوشنبه درمراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 231 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزای گنبدکاووس اظهار داشت: باوجود اقدامات خوبی که در 38 سال گذشته در این شهرستان بویژه مناطق روستایی و مرزی انجام شده اما هنوز کمبودها و محرومیت زیادی وجود دارد که باید مورد توجه جدی مدیران کشور و استان گلستان قرار گیرد.
وی باتبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: اساس انقلاب اسلامی برپایه عدالت محوری و مبارزه با ظالم است و باید خدمات، بدون تبعیض به همه مردم ارائه شود.
طیار با بیان اینکه مردم ایران با کمبودها می سازند اما با بی عدالتی ها نه، اضافه کرد: با وجود اینکه نیمی از جمعیت گنبدکاووس درمناطق روستایی ساکن هستند اما بسیاری از روستاهای این شهرستان بویژه دربخش مرزی داشلی برون با کمبودها و محرومیت هایی مواجه اند.
وی با نام بردن از روستای حسین آباد بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس که قدمت آن 15 سال است، تصریح کرد: مردم این روستا فقط از نعمت برق بهره مند هستند و از دیگر خدمات همچون آب و گاز و مدرسه محرومند که مسئولان باید به این روستا توجه نمایند.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با قدردانی از ادارات برق، گاز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خدمات رسانی به روستاهای این شهرستان، گفت: احداث جاده موسوم به نفت، تکمیل جاده کمربندی، ایجاد دانشکده پیراپزشکی، مرکز جامع درمان سرطان، زهکشی اراضی کم بازده شمال گنبدکاووس و منطقه آزاد و تجاری اینچه برون در دستور کار مسئولان قرار دارد.
به گزارش ایرنا در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، ائمه جمعه، فرماندار ویژه و مدیران گنبدکاووس حضور داشتند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** تاج محمد شیری

نظر خود را ثبت کنید