رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد:

اعتماد نسبت به ایسنا بالاست

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربه انتشار اخبار نشان داده که اعتماد نسبت به ایسنا بالاست.

سجاد سجادی خواه به خبرنگار ایسنا گفت: جامعه دانشگاهی و آحاد مردم نسبت به خبرگزاری ایسنا اطمینان و اعتماد خاصی دارند. 

رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملکرد خبرگزاری ایسنا در جامعه و در بین سایر رسانه ها قابل قبول بوده است. خبرگزاری ایسنا از قدمت و سابقه مطلوبی برخوردار است. ایسنا رسانه ای دانشجویی است و به همین علت از جذابیت برخوردار است و توانسته در سطح استان با توجه به محدودیت هایی که دارد خوب بدرخشد. 

سید اسد الله هاشمی، مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایسنا از زمان تاسیس تاکنون عملکرد واقعی، بدور از مسایل حاشیه‌ای و شفاف در اطلاع رسانی و عرصه خبر داشته و بعنوان یک رسانه حرفه ای عمل کرده و در راستای حفظ محیط زیست و فرهنگ سازی نیز موفق عمل کرده است.

دکتر آرمین محمودی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز گفت: ایسنا یکی از خبرگزاری های به روز و فعال در انعکاس اخبار واقعی، متناسب با واقعیت روز جامعه، در جهت پویاسازی جامعه و خبررسانی به نسل جوان و دانشجو شناخته شده است و یک برند اجتماعی خاصی دارد.

وی تصریح کرد: اشتیاق نسل جوان و دانشگاهی برای رصد اخبار از طریق خبرگزاری ایسنا برکسی پوشیده نیست و این خبرگزاریاز رسانه های موفق کشور است. ایسنا به خوبی توانسته اهداف 16 آذر را برای دانشجویان و نسل جوان تبیین کند.

فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: یکی از ابزارهای مدیریت و فرهنگ سازی در ارتقاء فرهنگ عمومی و شفاف سازی خدمات و مشکلات مدرم و جامعه رسانه است که ایسنا یکی از رسانه هاست.

وی با بیان اینکه ایسنا در سطح استان حضور فعال و چشمگیری داشته است، افزود: این خبرگزاری با رعایت اصول و قوانین مطبوعات فعالیت داشت و موردی نبوده که خبرگزاری ایسنا بدون مطالعه وارد شود. ایسنا در بیان واقعیت جامعه، مطالبات مردم و عملکرد دولتمردان با حفظ امانتداری و صداقت عمل کرده است.  

نوروز هاشمی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری ایسنا عملکرد قابل تقدیری در سطح استان و کشور دارد و همانطور که از اسم دانشجویی این خبرگزاری مشخص است یک ویژگی خاص است.

وی بیان کرد: یک امتیاز ایسنا در انتشار اخبار، مشکلات و چالشهای دانشجویان و دانشگاههاست و صحت و واقعیت در اخبار این خبرگزاری یک اصل است.

جبار کیانی پور، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تاکید کرد: ایسنا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صادرات غیر نفتی و اعزام و دعوت هیئت های تجاری گزارش های دقیق و علمی منتشر کرده است.

وی ادامه داد: ایسنا عملکرد توسعه‌ای برای استان داشت و بی طرفی را در خبرهایش رعایت می کند و این رسانه به اصول و چارچوب رسالت رسانه ای خود عمل کرده است. ایسنا همواره در جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی و حمایت از تولید فعالیت خوبی داشت.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید