پیکان و ذوب‌آهن پیروز هفته نخست؛

در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان فقط ۲ بازی برگزار شد + فیلم

لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنج‌شنبه) در حالی به پایان رسید که تنها دو بازی انجام شد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنج‌شنبه) در حالی برگزار شد که تنها دیدار دو تیم پیکان تهران-آبنوس تهران و شهرداری تبریز-ذوب‌آهن اصفهان انجام شد. طبق اعلام برنامه اولیه رقابت‌های لیگ برتر والیبال قرار بود امروز چهار دیدار برگزار شود اما دیروز (چهارشنبه) تیم ریکا تهران اعلام کرد برای هفته نخست آمادگی ندارد و با موافقت حریف یعنی بهنمیر مازندران این بازی معوقه اعلام شد اما این تنها بازی لغو شده نبود و امروز نیز، تیم کن تهران کلا انصراف خود را از حضور در رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرد تا دیدار کن و سالوت نیز برگزار نشود. به این ترتیب لیگ برتر والیبال با هفت تیم باید به کار خود ادامه دهد و امیدوار بود در ادامه راه تعداد تیم‌های انصرافی از لیگ افزایش نیابند.

دو تیم پیکان و آبنوس تهران امروز از ساعت ۱۴ در سالن خانه والیبال تهران در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو از تیم‌های تازه وارد در لیگ برتر والیبال بانوان هستند. شاگردان شعبانیان در تیم پیکان تهران توانستند در سه ست متوالی آبنوس را شکست دهند و هفته نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند. پیکانی‌ها در ست نخست بازی توانستند ۲۵_۱۶ با پیروزی زمین بازی را ترک کنند، در ست دوم بازی نیز در حالی که آبنوسی‌ها در ابتدا پیش بودند اما باز در نهایت شاگردان شعبانیان ۲۵-۱۵ پیروز شدند. در ست دوم غزل ستوده‌فر از ناحیه فک دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان منتقل شد اما حال او خوب گزارش شده است. در ست آخر  نیز، بازی پایاپای آغاز شد اما پیکانی‌ها دوباره کنترل بازی را در دست گرفتند و با نتیجه۲۵-۱۷ پیروز شدند.

الهام فلاح، سارا اخلاقی، نگار کیانی، بیتا اعلایی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، نرگس شریفی، تهمینه درگذنی، شکیلا صدری، سودابه باقر پور، مهتاب رحمانی، منصوره عباسی، کامینه محصلی، نرگس یگانه نوبخت یاران میترا شعبانیان برای پیکان بودند و در طرف مقابل نیز هانیه محتشمی پور، ریحانه داورپناه، زهرا هوبخانی، فاطمه عباسی‌نیا، منا آشفته، زهرا حشمتیان، سمیه رادپور، ملیحه آشفته، فرناز طاهری، فروغ آقابالازاده، غزاله نجاتی، شبنم ملکی، غزل ستوده فر، پریسا اعلایی یاران شهرزاد ریاضی برای آبنوس تهران بودند.

در دیگر بازی برگزار شده این هفته نیز دو تیم شهرداری تبریز و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم مدعی ذوب آهن که پنج عنوان قهرمانی و پنج نایب قهرمانی را در کارنامه دارد توانست در سه ست با نتیجه‌ها ۲۵-۷، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۵ پیروز شود تا دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران دو تیم پیروز در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان باشند.

نتایج دیدارهای هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:
ذوب آهن اصفهان ۳ - شهرداری تبریز صفر
پیکان تهران ۳ - آبنوس تهران صفر

بخش‌هایی از بازی دو تیم پیکان تهران و آبنوس تهران:

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید