به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

تقدیر از پژوهشگران و استادان ممتاز دانشگاه علم و صنعت

  • تاریخ انتشار : 1396/9/20 ساعت : 16:45 - 6 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : پژوهش
دانشگاه علم و صنعت از استادان ممتاز و پژوهشگران برتر این دانشگاه طی مراسمی تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا امروز دوشنبه، 20 آذرماه جاری مراسمی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه علم و صنعت با حضور ریاست دانشگاه، معاونین، استادان، پژوهشگران و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

تورج محمدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه در سال‌های گذشته از لحاظ کمیت در تولید علم پیشرفت‌های زیادی انجام شده است، از لزوم بهبود کیفیت تولید علم سخن گفت.

محمدی بر ضرورت تشکیل گروه‌های تحقیقاتی بین دانشکده‌های مختلف و خارج از دانشگاه تاکید کرد و گفت: علت این ضرورت آن است که تحقیقات گروهی بیشتر مورد توجه و استناد هستند.

وی درباره مهمترین دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه گفت: در این دوره مجلات علمی ساماندهی شده و دو مجله به مجلات  ISI تبدیل شده است، ضمن این که 64 کتاب بین‌المللی توسط استادان این دانشگاه تالیف و 14 اختراع آنها نیز ثبت شده است.

در این مراسم از دکتر علی کاوه‌علی، دکتر تورج محمدی و دکتر مجیدرضا آیت‌اللهی به عنوان استادان ممتاز و پژوهشگران برتر این دانشگاه تقدیر شد. همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشگران برتر این دانشگاه در دانشکده‌های مختلف دانشگاه علم و صنعت برپا شده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید