عضو فراکیسیون ورزش مجلس:

نباید گذاشت عربستان با ارتباطات ناسالم رای کنفدراسیون فوتبال آسیا را برگرداند

عضو فراکیسیون ورزش مجلس با بیان اینکه نباید اجازه داد عربستانی‌ها با ارتباطات ناسالم رای کنفدراسیون آسیا را برگردانند، تصریح کرد: عدالت در برگزاری مسابقات بین‌المللی یک اصل اساسی در ورزش است.

به گزارش ایسنا، احمد مرادی در خصوص کارشکنی عربستانی‌ها برای برگزاری بازی با نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا در زمین ایران، گفت: عدالت در برگزاری بازی‌های رفت و برگشت در مسابقات بین المللی ورزشی یک اصل اساسی در ورزش است؛ بنابراین نباید اجازه داد برخی کشورها خارج از ضابطه قانونی وارد عمل شوند.

  نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عربستانی‌ها به دلیل ترس از طرفداران پرشور ایرانی از انواع ترفندها برای جلوگیری از میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا استفاده می‌کنند؛ بنابراین فدراسیون فوتبال و وزارت خارجه باید با ابزارهایی  از جنس دیپلماسی  مانع به کرسی نشستن حرف ناحق سعودی‌ها در  کنفدراسیون فوتبال آسیا شوند.

وی با بیان اینکه عربستانی‌ها برای عدم حضور در ورزشگاه‌های ایرانی به هر دری می‌زنند که اسیر جو ناب ورزشگاه‌های ایرانی نشوند، تصریح کرد: ضعف و زبانی عربستان نه تنها در ورزش بلکه در عرصه سیاست و اقتصاد نیز مشهود است.

مرادی افزود: حذف میزبانی باشگاه‌های ایرانی از جام باشگاه‌های آسیا بطور حتم  بر روند موفقیت‌ تیم‌های ورزش ایرانی تاثیر منفی  دارد زیرا تماشگران در حقیقت یار دوازدهم و وفادار تیم‌های ایرانی در بازی‌های بین‌المللی تلقی می‌شوند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه نباید اجازه داد عربستانی‌ها با ارتباطات ناسالم رای کنفدراسیون آسیا را برگرداند، یادآورشد: فرار سعودی‌ها از ورزشگاه‌های ایرانی به بهانه‌های امنیتی با دیپلماسی ورزشی متوقف شود.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید