ایران , کنسولگری بصره , وابسته فرهنگی " />

سفیر ایران درگذشت وابسته فرهنگی کنسولگری بصره را تسلیت گفت

بغداد - ایرنا - 'ایرج مسجدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین 'کامل هلالی مجد' حین ماموریت در عراق را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، در این پیام که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: شیخ کامل هلالی در طول دوران زندگی خود انسانی معتقد به مکتب و راه امام خمینی (ره) و خدمتگزاری صدیق و پر تلاش برای نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله) بود.
در پیام آمده است: مرحوم شیخ هلالی شخصیتی انقلابی و فرهنگی، رزمنده ای خستگی ناپذیر، برادری خوش اخلاق و مهربان بود.
وی در انجام ماموریت های نظام مقدس اسلامی مومنی راستین و سخت کوش و حقیقا برای همگان انسانی دلسوز و دوست داشتنی و الگویی مثال زدنی به شمار می رفت.
مسجدی در پیام خود افزود است: بنده بیش از سی سال آشنایی با این انسان مجاهد و روحانی انقلابی خدمتگزار، همواره او را در یاری و پشتیبانی از مجاهدان فی سبیل الله و رزمندگان جبهه اسلامی ثابت قدم و پر تلاش می دیدم.
اقدامات فرهنگی، اسلامی، و تلاش مخلصانه او در گسترس روابط اجتماعی و مردمی و فرهنگی و علمی میان دو کشور برادر و دوست یعنی ایران و عراق صفحات پر افتخاری بر کارنامه زندگی او به جای گذاشته است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در این پیام درگذشت وابسته فرهنگی کنسولگری ایران در بصره را به خانواده، فرزندان، بازماندگان، مسوولان و مردم خوزستان و مجاهدان و رزمندگان و دوستان آن مرحوم بویژه کارکنان کنسولگری ایران در بصره تسلیت گفته است.
حجه الاسلام و المسلمین 'کامل هلالی مجد' وابسته فرهنگی سرکنسولگری ایران در بصره عصر چهارشنبه پس از جلسه کاری در بغداد در راه بازگشت بر اثر حادثه رانندگی دارفانی را وداع گفت.
خاورم**380**

نظر خود را ثبت کنید