نامور مطلق از شورای جهانی صنایع دستی هم انصراف داد

نامور مطلق بعد از استعفاء از معاونت صنایع دستی کشور، از مدیریت غرب آسیا در شورای جهانی صنایع دستی نیز انصراف داد.

بهمن نامور مطلق در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: نامه‌ای به شورای جهانی صنایع دستی و غدا هیجاوی- رییس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه ارسال کردم و ضمن قدردانی از آنها برای همکاری جهت انجام اتفاقات خوب در ایران، از مسؤولیت خود در بخش صنایع دستی غرب آسیا انصراف دادم.

او ادامه داد: در نامه‌ای که به شورای جهانی و رییس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه فرستادم، از غدا هیجاوی به دلیل همکاری برای ثبت جهانی شهرها و روستای صنایع دستی تقدیر کردم؛ زیرا ایران بعد از ۵۰ سال میزبان  اجلاس شورای جهانی صنایع دستی بود و از طرفی توانستیم از همه‌ی ظرفیت‌هایمان  برای ثبت‌های جهانی استفاده کنیم.

معاون پیشین صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: من به عنوان شخصیت حقوقی از ایران و خانم عایشه از کشور عمان به طور مشترک مدیریت صنایع دستی غرب آسیا را بر عهده داشتیم، گرچه دفتر شورای منطقه‌ای غرب آسیا فقط در ایران فعال شد.

نامور مطلق اظهار امیدواری کرد، این مسؤولیت را یک ایرانی به خود اختصاص دهد زیرا کشور ما ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنایع دستی دارد.  

بهمن نامور مطلق که ۸ اسفندماه از سمت خود به عنوان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور استعفا کرد، در اجلاس شورای جهانی صنایع دستی که مهرماه ۱۳۹۵  در اصفهان برگزار شد، برای دومین بار به طور مشترک با کشور عمان، به عنوان مدیر صنایع دستی غرب آسیا انتخاب شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید