مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران:

بزودی کلینیک کسب‌وکار درتمام شهرک‌های صنعتی بهره‌برداری می‌شود

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: 92 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند که مسئولیت حمایت، نظارت و برنامه ریزی برای آنها بر عهده این سازمان است.

به گزارش ایسنا، سید افشین گنج‌بخش در سفر به زاهدان بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز اقدامات خودش را برای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی از دی ماه سال گذشته با برگزاری کارگروه تخصصی برای ایجاد یک بسیج همگانی در کشور به منظور حمایت از کالای ایرانی آغاز کرد.

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: بزودی کلینیک کسب و کار  در تمام شهرک های صنعتی کشور بهره برداری می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرحله نخست نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی و در مرحله بعدی بررسی چالش‌های موجود در حوزه واحدهای صنعتی و رفع آنها با هدف حمایت از کالای ایرانی است .

گنج‌بخش گفت: در مساله عارضه‌یابی واحدهای صنعتی با پیگیری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، راه‌اندازی کلینیک‌های کسب و کار در دستور کار قرار گرفت و به زودی این مراکز افتتاح می شود .

گنج‌بخش تاکید کرد: ایجاد آرامش برای تولیدکننده که بتوانند با خیال راحت محصولات خود را به دست مردم برساند از دیگر اقدامات در مسیر حمایت از کالای ایرانی تلقی می‌شود .

وی افزود: در حمایت از کالای ایرانی باید در مسیر پرداخت تسهیلات بانکی، رفع موانع گمرکی و مشکلات بازار تلاش شود که مجموعه این اقدامات در کنار تبلیغات و برندسازی موثر است .

وی گفت: سال 96 بیشترین میزان واگذاری زمین به واحدهای تولیدی را در شهرک های صنعتی کشور در مقایسه با سال‌های قبل‌تر داشتیم.

وی ادامه داد: شناخت چالش‌های واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال در بخش اعتبارات و تامین نیروی انسانی و تلاش برای رفع آنها توسط کلینیک صنعت انجام می‌شود .

وی از تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در رفع موانع تولید قدردانی کرد و گفت: هم‌چنان موانعی سر راه است که باید با برنامه‌ریزی برای حل آنها تلاش کرد .

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید