مجلس , امنیت ملی , یزد " />

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تاسیسات هسته‌ای یزد دیدن می کنند

  • تاریخ انتشار : 1397/2/1 ساعت : 17:55 - 6 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از سفر این هفته اعضای کمیسیون برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای و بررسی بحران کم‌آبی به استان یزد خبر داد.
به گزارش ایرنا، کمال دهقانی امروز- شنبه- در توضیح سفر این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به استان یزد گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از تاسیسات هسته‌ای یزد و حضور در شورای تامین استان به استان یزد سفر خواهیم کرد.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل آب آشامیدنی استان یزد در جلسه شورای تامین این استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
دهقانی با بیان اینکه کمیته امنیت آب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع بحران کم آبی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: یزد چند سالی است که دچار بدترین وضعیت در تامین آب شده، متاسفانه منابع تامین آب زیرزمینی این استان بسیار کم آب شده و آبرسانی به بسیاری از روستاها با تاکنر انجام می‌شود.
به گزارش خانه‌ ملت، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: پیش از این، کمیسیون به استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری سفر داشته است.
دهقانی یادآور شد: همه اعضای کمیسیون به استان یزد دعوت شدند؛ در صورت نبود مشکل و عدم معذوریت افراد، این سفر روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.
سیام*3061*1449

نظر خود را ثبت کنید