تکواندوی قهرمانی آسیا 2018- ویتنام

دو برنز تکواندوکاران ایران قطعی شد/ حذف هر دو نماینده بانوان

در روز دوم مسابقات تکواتدوی قهرمانی آسیا 2018 ویتنام، تا کنون دو مدال برنز ایران در بخش مردان قطعی شده اما هر دو نماینده بانوان از گردونه رقابتها کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، بیست و سومین دوره‌ی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا بزرگسالان، در سال ۲۰۱۸ و به میزبانی شهر "هوشیمینه" کشور ویتنام از صبح دیروز (شنبه) پنجم خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شده است که مسابقات دومین روز از صبح امروز یکشنبه در حال پیگیری است.

در روز دوم، رقابت های اوزان 63-، 80- و 87- کیلوگرم مردان و 53-، 67- و 73- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، مهدی خدا بخشی (وزن 80- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و هانیه اخلاقی (وزن 73- کیلوگرم) هوگوپوشان ایرانی در این روز هستند. ایران نیز با دو نماینده بانوان و چهار نماینده مردان در مبارزات امروز شرکت کرده است.

نتایج مرحله یک‌هشتم و یک چهارم مسابقات امروز(یکشنبه) به قرار زیر است:

وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در مرحله یک هشتم با نتیجه 19 بر 11 از سد "بانو منصوروآ" از قزاقستان گذشت اما در ادامه و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب "یونفی گو" از چین شد تا از دور مسابقات کنار برود.

وزن 73- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در مرحله یک هشتم با نتیجه 27 بر 7 از سد "ماریا رگی" از هندوستان گذشت اما در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل "دا بین لی" از کره‌جنوبی با نتیجه 20 بر 11 مغلوب شد تا پرونده او نیز در این مسابقات بسته شود.

*بخش مردان
وزن سوم (63- کیلوگرم)، سروش احمدی تکواندوکار ایران در این وزن است که در مبارزه مرحله یک هشتم با حساب 20 بر 7 "آرون آگوجوف" از فیلیپین را شکست داد و در مرحله یک چهارم نیز با حساب 17 بر 9  "دانگ کوان فام" از ویتنام را شکست داد تا با راه یابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

وزن ششم (80- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی در مرحله یک هشتم 17 بر 7 "ساموئل توماس موریسون" رقیب فیلیپینی خود را شکست داد و سپس توانست با حساب 24 بر 4 "ناوجیل مان" هندوستانی را در مرحله یک چهارم شکست دهد تا ضمن راه یابی به نیمه نهایی این مسابقات، مدال برنز خود را قطعی کند.

این خبر تکمیل می‌شود...


نظر خود را ثبت کنید