بلاتکلیفی سرمایه گذاری 200میلیارد تومانی با همکاری نکردن بنیاد شهید!

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع بزرگ تجاری، ورزشی و فرهنگی یاسوج بعلت همکاری نکردن بنیاد شهید بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عباس نورمحمدی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت مجتمع بزرگ تجاری، ورزشی و فرهنگی واقع در مرکز شهر یاسوج افزود: این پروژه بزرگ موضوع پیچیده‌ای شده است ابتدا در استان همکاری نشد و هم اکنون سرمایه گذار کاهلی کرده است.

وی اظهارکرد: این مجتمع بزرگ که در مرداد سال 95 در سفر رئیس جمهور(دولت تدبیر و امید) کلنگ زنی شد، طبق قرارداد باید 40 ماهه به اتمام و بهره برداری می رسید اما متاسفانه مدتی است که به دلایلی بلاتکلیف مانده است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذار این پروژه مهم موسسه اقتصادی کوثر و اداره مستقلات سازمان تامین اجتماعی کشور است تاکنون بنیاد شهید کشور برای ادامه این پروژه همکاری نکرده است.

نورمحمدی تصریح کرد: گفته می شود به علت اینکه در زمان کلنگ زنی رئیس بنیاد شهید کشور در استان حضور داشته و از ایشان برای شرکت در مراسم دعوت نشده برای ادامه پروژه همکاری نمی‌کند. در صورت بهره برداری از این پروژه با سرمایه گذاری 200میلیارد تومان برای 2500 تا 3000 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مسئولان استانی، استاندار، مجمع نمایندگان استان، شورای شهر و شهردار انتظار داریم این مساله را پیگیری کنند.

نورمحمدی در زمینه پیشرفت فیزیکی این پروژه بزرگ اضافه کرد: تاکنون به دلیل همکاری نکردن بنیاد شهید کشور، تنها برای منفی سه طبقه خاکبرداری انجام شده است که از بنیاد شهید انتظار داریم بیاید و به وظایفش در این پروژه عمل کند.
انتهای پیام




نظر خود را ثبت کنید