شورای اداری , تسهیلات اشتغالزایی , تنکابن " />

فرماندار تنکابن از بانکها انتقاد کرد

نوشهر- ایرنا - فرماندار تنکابن از آنچه که بهانه تراشی بانک های این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا نامید انتقاد کرد .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان از مدیران بانک های عامل خواست تا هر چه سریع تر نسبت به پرداخت این تسهیلات به منظور افزایش اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد .
وی گفت که در طرح ' کارا ' » دولت اعتباراتی زیادی را در اختیار بانک ها قرار داده تا پس از تشخیص کارگروههای تخصصی در شهرستان و استان به افراد واجد صلاحیت پرداخت شود ، ولی متاسفانه در مرحله پرداخت ، بانک ها به بهانه های مختلف ممانعت ایجاد می کنند.
فرماندار تنکابن افزود : همین برخورد بانکها سبب شده تا تسهیلاتی که دولت برای اشتغال آفرینی اختصاص داده به متقاضیان نرسد .
حسینی جو با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت : در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی هم قسم شده اند تا به اقتصاد کشور خدشه وارد کنند، اینگونه بهانه تراشی ها غیر قابل قبول است و باید همکاری های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وی همچنین از عملکرد برخی مدیران شهرستان انتقاد کرد و هشدار داد : مدیران دستگاههای اجرایی که از قدرت لازم برای اداره امور و خدمات رسانی مطلوب به مردم برخوردار نیستند باید هر چه سریع تر جانشین خود را معرفی کنند.
او افزود : در شرایطی که کشور با مشکلات زیادی مواجه است نمی توان با تعارف بازی مدیریت کرد و بنا بر این مدیران باید تلاش خود را در خدمت رسانی به مردم مضاعف نمایند.
مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن نیز در این جلسه به بیان دلایل قطعی مکرر آب آشامیدنی در این شهرستان گفت : متاسفانه برق 24 حلقه چاه قابل برداشت آب آشامیدنی این شهرستان وابسته به شبکه برق سراسری است که با قطع آن و طولانی بودن بسیاری از خطوط شبکه ، در توزیع با مشکلاتی مواجه می شویم.
مهرداد مقدس خو تعداد دیزل ژنراتورهای موجود در چاه ها را تنها 7 دستگاه اعلام کرد و افزود : فرسودگی بسیار زیاد شبکه توزیع باعث شد که در تابستان امسال در برخی نقاط تا 48 ساعت قطعی آب داشته باشیم.
وی اظهار داشت : به دلیل فرسوگی زیاد شبکه توزیع در این شهرستان تنها در سال 96 دو هزار و 360 مورد و در سه ماهه امسال 520 مورد اتفاقات شبکه توزیع داشتیم که بسیار زیاد است و باید اصلاح شود.
به گفته مقدس خو ، قیمت تمام شده تامین هر متر مکعب آب آشامیدنی در این شهرستان حدود یک هزار و 200تومان است اما مردم تنها 350 تومان آب بها پرداخت می کنند.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654

نظر خود را ثبت کنید