خیرین مدرسه ساز , آموزش و پرورش , شهرستان ری " />

چهار هزار کلاس درس جدید توسط خیرین ساخته شد

شهرری- ایرنا- رئیس جامعه خیرین مدرسه ‌ساز کشور گفت: هشت هزار کلاس درس جدید با اعتبار یکهزار و 450 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون تحویل آموزش و پرورش شده که چهار هزار کلاس آن توسط خیرین ساخته شده است.
به گزارش ایرنا، محمد رضا حافظی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح یک باب مدرسه خیرساز در شهرری با بیان اینکه 37 درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است، اظهار داشت: هم اکنون 650 هزار خیر مدرسه ساز در کشور و یک هزار نفر نیز در خارج از ایران اسلامی با مجمع خیرین مدرسه ساز همکاری می کنند.
وی با بیان اینکه با وجود فعالیت های گسترده در امر مدرسه سازی، فضا و تجهیزات آموزشی کافی نداریم، گفت: انتظار می رود خیرین نیک اندیش بیش از پیش برای توسعه مدارس اهتمام ورزند.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ‌ساز کشور تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ ساز اکنون در 31 استان و 450 شهرستان فعال بوده و از مشارکت خیرین بهره‌ مند است.
وی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه در آینده کشور نقش مهم و موثری دارد، یادآور شد: اولین خیر مدرسه ساز کشور امام خمینی (ره) بود و بعد از آن نیز هسته اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز در ایران اسلامی تشکیل شد.
حافظی افزود: هر کشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به موفقیت دست پیدا می کند.
وی با بیان اینکه معلمان به عنوان تلاشگران عرصه تربیت به شمار می روند، گفت: حمایت خیرین از توسعه فضاهای آموزشی، مکمل فرآیند تعلیم و تربیت در ایران اسلامی است.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ‌ساز کشور عنوان کرد: با توجه به تحریم هایی که از سوی دشمنان انقلاب و نظام به ایران وارد شده، اما خیرین همچنان در ساخت و احداث مدرسه گام برمی دارند تا فرزندان این آب و خاک بتوانند در آینده برای کشور موثر و مفید باشند.
مدرسه خیرساز «ام البنین» شهرری امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و جمعی از خیرین و دانش آموزان به بهره برداری رسید.
1970/6003/1772

نظر خود را ثبت کنید