معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فروشگاههای زنجیره‌ای روزانه موجودی کالا داشته باشند

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برعکس بازدید قبلی از فروشگاه رفاه که تنها چند عدد روغن خارجی در این فروشگاه بود، هم اکنون گوشت قرمز، مرغ کشتار روز و انواع روغن در این فروشگاه موجود است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، جعفر گوهرگانی شنبه شب پنجم آبان ماه در بازدید از فروشگاه رفاه افزود: در بازدید قبلی قصد تخریب مسئول و عوامل فروشگاه را نداشته ایم بلکه برحسب وظیفه بازدید کردیم و می خواستیم کالاهای اساسی را ببینیم اما مشاهده نکردیم که اعتراض کردیم و تذکر دادیم.

وی اظهارکرد: این اعتراض به خود بنده و مجموعه صنعت و معدن و تجارت برمی گردد چراکه با توجه به مراجعه اکثر مردم به فروشگاههای زنجیره‌ای باید این فروشگاهها بصورت روزانه موجودی کالا داشته باشند و در صورتی که با کمبود مواجه باشند به عوامل اقتصادی و سازمان صمت اعلام شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در بازدید هفتم مهرماه، دو سه مورد بازدید را به تنش کشاند، خاطرنشان کرد: قفسه های خالی و نبود روغن، برنج و گوشت قرمز منجمد و مرغ کشتار روز، نداشتن قیمت کارخانه بر روی کالاها و اقلام از آن جمله بود.

گوهرگانی تصریح کرد: هم اکنون و در این بازدید کالاها و اقلام قیمت روز درج شده از کارخانه داشتند و تخفیف نیز نصب شده بود البته در آن روز سرجای خودش اعتراض داشتیم و امروز که کاستی ها را رفع کردید، دلسرد نشدید و مایحتاج مردم را فراهم کردید نیز تقدیر و تشکر می کنم. وقتی انبار این فروشگاه که تا سقف پر بود را دیدم خیلی خوشحال شدم.

وی ادامه داد: در بازدید هفتم مهر ماه از فروشگاه رفاه بنده و اصحاب رسانه هیچ گونه بحث چالشی و تنش زایی نداشته ایم اما برخی از مجموعه این فروشگاه عمدی یا سهوی بازدید را به تنش کشاندند.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچگاه اصرار بر احتکار و اختفاء کالا نداشته ایم، عنوان کرد: چراکه انبار فروشگاه رفاه داخل این مجموعه است و قطع به یقین شاید سهل انگاری برای انتقال به فروشگاه صورت گرفت اما در مجموع بحث احتکار معنی نداشت. مجموعه صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نیز باید آمار موجودی و کمبود انبار و فروشگاه را به ما می دادند.

همچنین شیروان نگهداری، مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این بازدید گفت: از معاون اقتصادی استاندار که مسایل اقتصادی استان را با دغدغه رصد می‌کند تشکر می‌کنم.

وی با بیان این مطلب که اصحاب رسانه و خبرنگاران مطالبات مردم را منتشر کنند و ما هم باید پاسخگو باشیم، با ابراز این عقیده که برای قضاوت در خصوص فروشگاه رفاه باید به گذشته این فروشگاه برگردیم، اظهار کرد: به علت ارتباطات و تعامل خوب با مسئولان و مردم از فرصت های این استان استفاده کرده و به نفع این فروشگاه قدم برداشته‌ام.

جانشین مدیر فروشگاههای رفاه منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر در بازدید هفتم مهرماه معاون اقتصادی استاندار و خبرنگاران برخوردی با خبرنگاران و اصحاب رسانه رخ داده بصورت جدی عذرخواهی می‌کنم.

نگهداری در پایان افزود: از معاون استاندار که مسائل اقتصادی استان را رصد و پیگیری می کند، هر جا کاستی باشد تذکر می دهد و هر جا کار خوب باشد تشویق می کند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید