عطایی: سایپا قدرتمندتر و با تجربه تر از کاله بود

  • تاریخ انتشار : 1397/8/28 ساعت : 11:22 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: در لیگ امسال پنج تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درگفتگو با ایسنا، درباره شکست روز گذشته این تیم برابر سایپا تهران از هفته هشتم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: امسال تمام بازی های لیگ جذاب دنبال می‌شود و هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست چرا که باتوجه به پخش شدن بازیکنان، قوای تیمها به هم نزدیک شده است. در لیگ امسال پنج تیم شهرداری ورامین، خاتم اردکان، سایپا، پیکان و پیام مشهد جزو مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند و مابقی تیم ها در رده های پایین تر دسته بندی شدند. این پنج تیم به نسبت سایرین سرمایه گذاری بیشتری نیز انجام دادند.

او افزود: بازی ما برابر سایپا از نظر فنی خوب بود و در سه ست نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما در حقیقت سایپا تیم قدرتمند تر و با تجربه تری از کاله است و همین باعث شد تا با تسلط در ست چهارم برنده بازی شوند. من از بازیکنانم در حد بضاعتشان توقع دارم.

عطایی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: داوری هیچ گونه مشکلی نداشت.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره دیدار هفته آینده این تیم برابر پیکان تهران اظهارکرد: پیکان جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و مطمئنم بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. پیکان در هفته گذشته برابر گنبد شکست خورد و قطعا برای جبران به زمین خواهد امد. ما هم با توجه به شکست برابر سایپا با همین نگرش به مصاف پیکان خواهیم رفت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید