فرهنگی , سپاه , خراسان شمالی " />

سردار نقدی: ایران اسلامی مستقل ترین کشور جهان است

  • تاریخ انتشار : 1397/9/7 ساعت : 14:11 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
بجنورد- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شعار انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که این امر محقق شده است زیراکه هم اکنون مستقل ترین کشور در جهان هستیم.
به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در اجتماع یکهزار نفری جوانان انقلابی خراسان شمالی در بجنورد با بیان اینکه هیچ انقلابی در دنیا به 40 سالگی نرسیده است، اظهار داشت: با وجود اینکه انقلاب های دیگر تکیه گاه داشتند اما، هیچ کدام به سرانجامی نرسیدند.
وی افزود: بیشتر انقلاب ها مثل انقلاب مصر به 2 سالگی نیز نرسیدند، انقلاب تونس به انحراف کشیده شد، انقلاب روسیه در پنج سالگی به دست جنایت کاری سپرده شد و انقلاب مائو چین نیز به دست کسی افتاد که حتی مورد نفرت بنیانگذار آن بود.
سردار نقدی به انقلاب فرانسه که سه بار شکست خورد نیز اشاره ای کرد و اظهار داشت: برای اینکه انقلابشان سرپا و پا برجا بماند 40 هزار نفر را گردن زدند اما انقلابش در 10 سالگی به دست یک جلاد بزرگ افتاد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران 40 سالگی خود را جشن خواهد گرفت افزود: انقلاب رو به پیشرفت است در حالی که دشمن با تصویر سازی دروغین می خواهد آن را ناکارآمد جلوه دهد.
سردار نقدی در ادامه با بیان خاطرات یکی از اعضای خانواده شاه، اظهار داشت: در این خاطرات آمده است که محمدرضا شاه در یک محفل خصوصی گفته با وجود اینکه فرمانده کل قوا هستم اما از حضور نیروهای ارتش در ویتنام خبر ندارم.
وی گفت: محمدرضا شاه حتی اختیار انتخاب نخست وزیرش را نیز نداشت، اداره کشور به دست مستشاران آمریکایی و انگلیسی افتاده بود و برای پول کشور برنامه ریزی می کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در خاطرات فرح آمده است که شاه بیان کرده با وجود اینکه تمام ثروت ایران را به جیب آمریکا و اسرائیل ریختم اما، اکنون من را به درون خاک خود راه نمی دهند، آرزویم این است که معجزه ای صورت گیرد دوباره پادشاه شوم و با آنان مقابله کنم.
وی افزود: آمریکا و اسرائیل حتی به نوکر خود اجحاف کردند و حاضر نشدند این گاو شیرده را که تفاله شده بود، بپذیرند این امر باید عبرت کسانی شود که مسئله تفاهم و سازش با آمریکا را سر می دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در دوران پیش از انقلاب حتی ظروف پلاستکی از اسرائیل وارد می شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در تمامی حوزه ها پیشرفت دارد.
سردار نقدی از نبود آزادی بیان و انتقاد در پیش از دوران انقلاب نیز اشاره ای کرد و افزود: امروز حتی دانش آموزان انتقادهای تندی در خصوص تمامی مسائل جامعه دارند و خوشبختانه بدون لکنت انتقادهای خود را مطرح می کنند.
وی اظهار داشت: برخی از روزنامه ها که حتی از مملکت پول می گیرند دروغ می نویسند و شایعه پراکنی می کنند.
سردار نقدی در ادامه افزود: ولی فقیه ضامن استقلال و آزادی کشور و دفاع از رای مردم هستند که این امر هم به بهترین نحو انجام شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد انقلاب را مردم سالاری عنوان کرد و گفت: مشکل اقتصادی آسان ترین مشکل پیش روی ما است.
وی با بیان اینکه مشکل اقتصادی کشور نیز حل خواهد شد اظهار داشت: متاسفانه دشمنان تصویر سازی غلط می کنند تا در جشن 40 سالگی شاد نباشیم.
این همایش با حضور دانشجویان بسیجی خراسان شمالی در دانشگاه پیام نور واحد بجنورد برگزار شد.
3007/ 6042

نظر خود را ثبت کنید