تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ - برزیل

طلای "کاظمی" در تکواندوی ارتش‌های جهان/ ناظمی حذف شد

در پایان نخستین روز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ برزیل، هوگوپوشان ایران به یک مدال طلا دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در جریان نخستین روز رقابت‌های تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان که به میزبانی شهر "ریو" در کشور برزیل در حال پیگیری است، دو نماینده ایران در اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مقابل رقبای خود به روی شیاپ‌چانگ رفتند که در پایان، یک مدال طلا را به دست آوردند.

در روز نخست این رقابت‌ها محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم به عنوان نخستین نماینده ایران، در مبارزه اول و دوم خود با نتیجه مشابه ۲۰ بر صفر به ترتیب "کارلوس رودریگوئز" از اکوادور و "باراک الراشدی" از کویت را شکست داد. او در سومین مبارزه‌اش نیز "الکسی رودنیک" روس را ۱۷ بر ۶ از پیش رو برداشت و فینالیست شد. کاظمی در مبارزه فینال "یوشوای لیانگ" تکواندوکار چینی را نیز با حساب ۳۱ بر ۲۶ مغلوب کرد و بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

دومین نماینده ایران در رقابت‌های روز نخست عرفان ناظمی در وزن ۸۰- کیلوگرم بود، او در نخستین مبارزه خود "لوکاس فریرا" هوگوپوش برزیلی را ۷ بر ۴ شکست داد،‌ در دور بعد با نتیجه ۲۴ بر ۴ در مصاف با "باپسو داراثنه" از سریلانکا پیروز شد و راهی دور سوم شد. ناظمی در این مرحله با حساب ۲۱ بر ۱۷  نتیجه را به "مویسس هرناندز" از دومنیکن واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی رسید که در این مبارزه نیز نتوانست مقابل "طاهیر گولس" آلمانی پیروز شود و با شکست ۱۶ بر ۹ از کسب مدال برنز بازماند.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان به مدت چهار روز در شهر "ریو دوژانیرو" کشور برزیل پیگیری می‌شود، ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات به قرار زیر است:
وزن ۵۴- کیلوگرم، حمیدرضا صدری
وزن ۵۸- کیلوگرم، محمد کاظمی
وزن ۶۳- کیلوگرم، هادی تیران‌ولی‌پور
وزن ۶۸- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی
وزن ۷۴- کیلوگرم، رامین حسین‌قلی‌زاده
وزن ۸۰- کیلوگرم، عرفان ناظمی
وزن ۸۷- کیلوگرم، عرفان حیدری
وزن ۸۷+ کیلوگرم، محمدرضا اینانلو

هدایت این تیم را محمدرضا زوار به عنوان سرمربی، علی نعیمی و جلال چروکی نیز به عنوان مربی بر عهده دارند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید