پذیرش 604 اثر در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات

  • تاریخ انتشار : 1397/9/19 ساعت : 12:25 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : یزد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و رییس چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌ها از استقبال بی‌نظیر اهالی رسانه و مطبوعات با شرکت 604 اثر در این جشنواره خبر داد .

به گزارش ایسنا، «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها، بیان کرد: در این دوره از جشنواره 171 نفر، تعداد 604 اثر خود را از استان‌های فارس، یزد و کرمان در دو بخش اصلی و ویژه شرکت داده‌اند .

وی تصریح کرد: یزدی‌ها با ارسال 403 اثر بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشته‌اند و پس از آن، استان فارس با 156 اثر و استان کرمان با 45 اثر در رده‌های بعدی میزان مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها  قرار دارند .

جوادیان‌زاده با اشاره به استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان از بخش اصلی این جشنواره، عنوان کرد: از 604 اثر ارسال شده، 420 اثر در بخش اصلی و 184 اثر در بخش ویژه شرکت داشته‌اند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه اب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده‌اند .

شایان ذکر است؛ چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها با عنوان «فرخی یزدی» و با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی خانه مطبوعات یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و مشارکت دستگاه‌های استانی با داوری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید