مزایای سفر با قطار به شهر مشهد

شهر مشهد به خاطر وجود حرم امام هشتم سالیانه گردشگران و زائران زیادی را به خود جذب می‌کند. پرشین هتل به بررسی راه‌های حمل‌ونقل و رسیدن سریع و راحت به این شهر زیارتی پرداخته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، تور مشهد با قطار از محبوب‌ترین انتخاب‌های گردشگری در ایران پس از سفرهای هوایی به مقصد مشهد می‌باشد. سفر با قطار زمان بیشتری نیاز دارد اما امنیت بیشتری را به مسافران هدیه می‌دهد. همچنین این انتخاب نسبت به سفر با ماشین‌ها و اتوبوس‌ها نیز امن‌تر بوده و تصادفات ناشی از خواب‌آلودگی و ترافیک جاده‌ای را در پی ندارد.

تور مشهد با قطار ارزان‌تر از سایر روش‌های سفر با وسایل نقلیه عمومی می‌باشد. البته سفرهای ریلی لزوما ارزان‌ترین راه مسافرت در شهرهای داخلی نیستند و گاهی برای رسیدن به مقصد نهایی مجبور به انتخاب چندین روش می‌شویم. به هر حال تور مشهد یکی از تورهای محبوب در کشور ایران است که تقریبا از تمامی شهرهای ایران راه ریلی دارد و این امر باعث محبوبیت سفر با قطار به این شهر و همچنین افزایش تعداد هتل مشهد شده است.

تور مشهد با قطار برای گردشگرانی که از نشستن طولانی مدت روی صندلی‌های خودرو بیزار هستند، گزینه مناسب‌تری است. قدم زدن در سالن و صرف ساعاتی در رستوران قطار و گذراندن ساعاتی برای استراحت و خواب در قطار زمان طولانی سفر را قابل تحمل‌تر از سفر با خودرو و اتوبوس می‌کند.

تور مشهد با قطار دردسرهای سفر با هواپیما یا اتوبوس را در قسمت باربری نداشته و محدودیت‌های سختی همچون اتوبوس‌ها و هواپیما ندارید. در واقع مسافران مجبور نیستند با گذر از هر گشت شبانه بارهای خود را به ماموران بسپارند و یا همچون سفر با هواپیما محدودیت شدید وزنی و نوع کالا وجود ندارد. از این رو این نوع حمل‌ونقل راحتی بیشتری برای مسافران دارد.

تور مشهد با قطار برای اشخاصی که از معطلی در صف بازرسی فرودگاهی دل خوشی ندارند، گزینه‌ای بسیار مناسب می‌باشد. در واقع برای سوار شدن قطار به انتظار برای رد شدن از گیت‌های ورودی نیازی نیست، حتی لازم نیست نگرانی بسته‌بندی خشکبار خود را داشته باشید. یا اسباب‌بازی کودکان شما مورد شک و بازرسی قرار نمی‌گیرد.

تور مشهد با قطار برای زائرانی که تمایلی به پرداخت کرایه‌های درون‌شهری و تاکسی با مبالغ بالا ندارند، مناسب‌تر است. ایستگاه قطار مشهد به مرکز شهر و حرم مطهر، همچنین هتل‌های شهر نزدیک‌تر بوده و به همان نسبت کرایه تاکسی و حمل‌ونقل از این مکان به هتل محل اقامت بسیار کمتر است. این در حالی است که فرودگاه شهر مشهد بسیار دورتر از مرکز شهر، حرم مطهر و هتل‌ها می‌باشد.

تور مشهد با قطار برای مسافرانی که قصد عظیمت گروهی به این شهر را دارند، انتخابی هیجان‌انگیز و خاطره‌ساز می‌باشد. وقتی ساعت‌ها با عزیزان و هم‌سفرهایتان به گفت‌وگو می‌نشینید و بازی‌های فکری انجام می‌دهید و به صرف چای و غذا مشغول می‌شوید و برای گذراندن چندین ساعت از سفرتان نیازی به رزرو هتل ندارید و در راه ساعاتی خوش را تجربه می‌کنید.

تور مشهد با قطار شاید خسته‌کننده به نظر برسد. اما افراد زیادی خاطرات زیبایی از سفر با قطار برایتان بازگو می‌کنند که مشابه آن را در سفر با هواپیما و اتوبوس و خودرو شخصی تجربه نکرده‌اید. در واقع قطار فرصتی است برای گپ‌وگفت های طولانی و وقت‌گذرانی راحت با مبلغی اندک که اغلب سربازان و دانشجویان آن را تجربه کرده‌اند و از آن خاطرات زیادی دارند.

تور مشهد با قطار همیشه توام با بهترین خاطرات نبوده اما بنابر قیمت مناسبی که دارد محبوب‌تر از سایر روش‌های مسافرتی به شهر مشهد می‌باشد. در واقع گاهی تاخیر بین راهی قطارها مسافران را عاصی می‌کند و گریزی از این تاخیر وجود نداشته و تنها ناچار به تحمل و صبر می‌باشید. گاهی نیز قطار بدون هیچ تاخیری و حتی یکساعت زودتر از زمان پیش‌بینی شده به مقصد نهایی می‌رسد.

تور مشهد با قطار تنها یکی از راه‌های سفر به این شهر بوده و بسته به سلیقه و تحمل و توان فردی راه‌های دیگری همچون مسافرت با خودرو شخصی، اتوبوس و هواپیما وجود دارد. البته هستند زائرانی که برای زیارت امام رضا (ع) مسافت زیادی را به صورت پیاده یا با دوچرخه طی می‌کنند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید