سینما , شرق تهران , افتتاح " />

شرق تهران صاحب پردیس سینمایی شد

تهران - ایرنا - با افتتاح پردیس سینمایی شاهین، شرق تهران نیز دارای یک پردیس سینمایی مدرن خواهد شد و تقریبا خلایی که در این منطقه وجود داشت از بین خواهد رفت.
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، مهدی شاهین سرمایه گذار مجموعه پردیس سینمایی درباره اهمیت ساخت این مجموعه در شرق تهران به ایرنا، گفت: پس از بازبینی هایی که از زمین مجموعه داشتیم و با توجه به اینکه در شرق تهران سینمایی مدرن با تجهیزات مناسب وجود ندارد به این نتیجه رسیدیم که این محل بسیار مستعد احداث یک سینما است.
وی افزود: برای ساخت این سینما از طراحی داخلی مدرن و کارشناسان ایرانی با سیستم های صوتی و تصویری مجهز استفاده شده است.
سرمایه گذار پردیس شاهین در مورد اینکه آیا استفاده از این سالن ها برای اجراهای تئاتر امکان پذیر است، توضیح داد: یکی از این سالن ها به شکلی طراحی شده است که بتوان از آن در اجراهای صحنه ای و همچنین برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری بهره برد.
وی درباره آغاز شروع به کار این پردیس سینمایی نیز گفت: در حال حاضر وارد قرارداد رسمی با هیچ یک از واحدهای هنری سینما و یا واگذاری آن به بخش خصوصی نشده ایم اما در حال مذاکره با فعالان این حوزه هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، «پردیس سینمایی شاهین» شامل 4 طبقه پارکینگ، 7 طبقه تجاری و یک طبقه با سه سالن سینما است که جمعا شامل 500 صندلی است.
فراهنگ**9246** 1200

نظر خود را ثبت کنید