کمک به سیلزدگان , خانواده شهدا مشهدی , هیئت رهروان روح الله " />

کمکهای خانواده های شهدا از مشهد به مناطق سیلزده ارسال شد

  • تاریخ انتشار : 1398/2/11 ساعت : 16:01 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد - ایرنا - کمکهای جمع آوری شده توسط هیاتهای مذهبی خانواده های شهدا از مشهد به مناطق سیلزده استان لرستان ارسال شد.
مسئول مجمع هیاتهای مذهبی رهروان روح الله که به خانواده های شهدای مشهد اختصاص دارد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ارزش این محموله که امروز به وسیله یک دستگاه تریلی به شهر معمولان استان لرستان ارسال شد نزدیک به 900 میلیون ریال برآورد شده است.
رضا احمدی افزود: طی روزهای گذشته براساس فراخوان هیاتهای مذهبی همسران و دختران شهدا در مشهد مبنی بر جمع آوری کمک به سیلزدگان 600 میلیون ریال کمک نقدی و حدود 300 میلیون ریال اقلام غیرنقدی شامل پتو، فرش و لباس فراهم شد.
وی اظهار داشت: با هماهنگی مسئولان نهادهای کمک رسان اقلام مورد نیاز دارای اولویت هموطنان سیلزده شامل مواد شوینده، پوشاک، شیر خشک و دیگر مایحتاج با کمک 600 میلیون ریالی نقدی جمع آوری شده خریداری و به همراه سایر اقلام غیرنقدی اهدایی با یک دستگاه تریلی ارسال شد.
وی فعالیت هیات های مذهبی رهروان روح الله (خانواده شهدای مشهد) را با محوریت قرآن خوانی و آموزش معارف دینی عنوان کرد و گفت: مجمع هیاتهای مذهبی رهروان روح الله متشکل از 25 هیات مذهبی است که عمده آنان مربوط به فعالیت همسران و دختران شهدا و جانبازان دفاع مقدس در شهر مشهد می باشد.
طی بارشهای سیل آسای فروردین ماه امسال در استان های غربی کشور از جمله لرستان، 15 نفر در این استان جان باختند و 35 هزار واحد مسکونی نیز دچار آسیب شد که 12 هزار و 480 واحد از این تعداد در شهر های معمولان و پلدختر قرار دارد.
3221 / 6053

نظر خود را ثبت کنید